۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه خبر داد؛

اعلام محدودیت ترافیکی راهپیمائی ۱۳ آبان در کرمانشاه

اعلام محدودیت ترافیکی راهپیمائی ۱۳ آبان در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه از اعلام محدودیت ترافیکی راهپیمائی ۱۳ آبان در کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، اظهار کرد: طرح ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در خیابان شهید مدرس شعر کرمانشاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برگزاری راهپیمایی روز دانش آموز در خیابان شهید مدرس، طرح محدودیت و ممنوعیت تردد و توقف وسایل نقلیه در حدفاصل تقاطع مدرس تا میدان آزادی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: محدودیت ترافیکی ۱۳ آبان ماه از ساعت هفت صبح اجرا و تا پایان مراسم ادامه دارد.

حیدری با اشاره به برگزاری راهپیمایی در روز شنبه، خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود حجم ترافیک در مسیرهای منتهی به میدان آزادی در خیابان شهید امجدیان، بلوار کارگر و بلوار شهید بهشتی بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته باشد بنابراین به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به محدودیت تردد در خیابان مدرس مسیر حرکت خود را مدیریت و برای سفر به قسمت‌های جنوبی شهر و یا غرب به شرق وبالعکس و مسیرهای منتهی به میدان آزادی نسبت به انتخاب مسیر جایگزین اقدام کنند.

وی در پایان گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سایر شهرهای استان نیز برگزار و محدودیت ترافیکی متناسب با محل راهپیمایی اعمال خواهد شد.

کد خبر 5929320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha