۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹

حجت‌الاسلام محمودی مطرح کرد؛

امروز شفاف‌ترین پیام‌ها مقابل لانه جاسوسی به دنیا می‌رسد

امروز شفاف‌ترین پیام‌ها مقابل لانه جاسوسی به دنیا می‌رسد

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز بهترین و شفاف‌ترین پیام‌ها در مقابل لانه جاسوسی به دنیا می‌رسد. یقیناً سیلی محکمی توسط مردم غزه به استکبار آمریکا خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام‌والمسلمین محسن محمودی، معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز شنبه سیزدهم آبان در برنامه صبح بخیر ایران حضور پیدا کرد و درباره تسخیر لانه جاسوسی گفت: در چنین روزی سه رخداد واقع شده که مقام معظم رهبری در دیداری که داشتند این را بیان کردند؛ ایشان فرمودند آمریکا در دو رخداد به ایرانیان ضربه زدند. ابتدا آن‌ها پس از اعتراض امام (ره) به کاپیتالیست‌ها در سال ۴۳ ایشان را تبعید کردند و دومین ضربه نیز کشتار دانش‌آموزان به دست پهلوی در سال ۵۷ بود.

وی افزود: ملت ایران نیز در ۱۳ آبان سال ۵۸ بغض چند دهه خود از سال‌های گذشته بر علیه آمریکایی‌ها را ترکاند و سیلی به گوش آمریکا نواخته شد به طوری که صدای آن پس از چهار دهه همچنان به گوش می‌رسد. آمریکایی‌ها اسم سفارت‌خانه را یدک می‌کشیدند و جاسوس‌خانه یدک کشیده بودند. اکنون آن‌ها در ۱۲۰ کشور دنیا در حال جاسوسی هستند و بسیاری از رسانه‌هایی مانند گوگل زیر نظر این جاسوس‌خانه‌ها هستند. زمانی که دانشجویان پیروی خط امام این جاسوس‌خانه را تسخیر کردند توانستند کاغذهای خرد شده را به هم بچسبانند و سند رذالت آمریکا را فراهم کنند.

وی ادامه داد: اقداماتی صورت گرفته تا این اسناد در کتاب‌های درسی قرار گیرند تا جوانان ایرانی بدانند چرا در ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا می‌دهند. سفارت سابق آمریکا اکنون یک نمایشگاه است و تمامی مردم می‌توانند از آنجا بازدید کنند. جوان ایرانی امروز باید بداند آمریکا چه هویتی دارد. آمریکا در ایران، کره، ژاپن، ویتنام، افغانستان، عراق و بسیاری از کشورهای دیگر نشان داده که چه هویت ظالمی دارد. ایران تنها بخشی از وقایع تاریخی است که قربانی استکبار آمریکا شده است.

محمودی درباره تاریخچه خصومت آمریکا با ایران گفت: آمریکایی‌ها با همراهی صهیونیست‌ها استکبار خود را در ایران اجرا می‌کردند. کودتای ۲۸ مرداد در سال ۳۲ صورت گرفت و ساواک در سال ۳۵ شکل گرفت. در خاطرات پهلوی نیز آمده که در جنگ ویتنام سوخت و هواپیماها توسط ایران فراهم می‌شد. ظلم و جنایت آمریکا سالیان سال در ایران وجود داشته است. تسخیر جاسوس‌خانه آمریکا بهانه است و کسانی که تاریخ را می‌شناسند به خوبی می‌دانند که پس از سقوط دولت قانونی ایران توسط آمریکا این استکبار جهانی هیچ موقع به ایران خوبی نکرده است.

وی افزود: بودجه‌ای که رژیم پهلوی برای مستشاران آمریکایی در نظر گرفته بود بیش از بودجه آموزش و پرورش بوده است. کاپیتالیست چیزی نبود جز آنکه بتوانند هر کاری کنند بدون آنکه هیچ پیگرد قانونی داشته باشد. تمامی این‌ها تاریخ ننگ‌بار آمریکا است و اکنون ما شواهد آن را در فلسطین و غزه می‌بینیم. بمب‌هایی که امروز بر سر مردم غزه ریخته می‌شوند ساخت آمریکا هستند. این در حالی است که نیروهای رژیم صهیونیستی مرد این میدان نیستند و این ماهیت کثیف حاکمان آمریکا را نشان می‌دهد.

وی درباره نقش حضرت امام (ره) در حمایت از تسخیر لانه جاسوسی اظهار داشت: کسانی که در آن زمان با تسخیر لانه جاسوسی مخالفت می‌کردند افرادی بودند که نامشان در اسناد لانه جاسوسی بود اما این اقدام از نگاه امام خمینی (ره) به عنوان انقلاب دوم یاد شد. مردم در آن زمان جلوی لانه جاسوسی می‌رفتند و حمایت می‌کردند. امام خمینی (ره) آن زمان خط را نشان داد و مردم نیز خط را گرفتند و در دهان مخالفان و خیانت‌کاران زدند. خوشبختانه امروز جوانان و ملت ما بیدار هستند و از مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

محمودی درباره بیانیه دوم انقلاب گفت: امروز بهترین و شفاف‌ترین پیام‌ها در مقابل لانه جاسوسی به دنیا می‌رسد. یقیناً سیلی محکمی توسط مردم غزه به استکبار آمریکا خواهد خورد. در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری مسیری برای تبیین، ادامه مقابله با استکبار جهانی و مسائلی مانند لانه جاسوسی مشخص کردند. کسانی که می‌توانند تبیین در فضای رسانه و هنر داشته باشند باید فعالیت کنند. حضرت آقا برای جوانان خارج از ایران نیز نامه دادند تا بتوانیم با جوانان غیر ایرانی نیز ارتباط بگیریم. اکنون جوانان جهان اسلام می‌توانند روشن‌گری کنند و با روشن شدن ملت‌ها ظالم‌ها نمی‌توانند فعالیت کنند.

کد خبر 5929684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha