۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷

اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا/ از امباپه تا تعیین جانشین صلاح

اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا/ از امباپه تا تعیین جانشین صلاح

در فصل نقل و انتقالات زمستانی، لیورپول قصد دارد با خرید «فلوریان ویرتس» او را به عنوان جانشین محمد صلاح در این تیم معرفی کند و رئال مادرید هم برای خرید «کیلیان امباپه» تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی، تیم‌های باشگاهی اروپایی به دنبال خرید بازیکنان جدید و برطرف کردن نقطه ضعف‌های خود هستند و اخبار متفاوتی در این خصوص به گوش می‌رسد.

منچستر یونایتد پس از شروع ناامیدکننده در این فصل لیگ برتر انگلیس و عدم نتیجه گیری از مهاجمان خود «راسموس هویلوند» و «مارکوس رشفورد» به دنبال تقویت خط تهاجمی خود است. پایگاه خبری «میرور» در خصوص تیم منچستریونایتد گفته است: شیاطین سرخ به «گابریل باربوسا» مهاجم برزیلی چشم دوخته‌اند و حاضرند در ازای خرید او آنتونی را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهند.

پایگاه خبری «استار» هم در خصوص لیورپول گفته است: لیورپول و یورگن کلوپ «فلوریان ویرتس» وینگر بایرلورکوزن را زیر نظر دارند. گفته می‌شود این بازیکن ۲۰ ساله آلمانی قرار است جانشینی برای محمد صلاح در سالیان آینده باشد.

وبسایت ایتالیایی «گازتا دلو اسپورت» نوشته است: «ماسیمیلیانو آلگری»، سرمربی یوونتوس، از باشگاهش خواسته است که «کالوین فیلیپس» هافبک منچسترسیتی را به خدمت بگیرد و این دو تیم در حال حاضر مذاکراتی را برای انتقال قرضی و با بند قرارداد خرید را آغاز کرده اند.

پایگاه خبری «ای اس پی ان» هم به رئال مادرید پرداخته و گفته است: کهشکانی ها به دنبال خرید کیلیان امباپه هستند و اگر رئال مادرید امسال هم نتواند این ستاره فرانسوی را به سانتیاگو برنابئو جذب کند «جمال موسیالا»، بازیکن بایرن مونیخ را دنبال خواهد کرد.

پایگاه خبری اسپورت اسپانیا هم در خصوص تصمیمات بارسلونا در فصل نقل و انتقالات گفته است: بارسلونا به «سرجی روبرتو» کاپیتان این تیم و «مارکوس آلونسو»،مدافع آبی و اناری‌ها اجازه داده است تا در پایان فصل و زمانی که قراردادشان به پایان برسد این تیم را ترک کنند.

پایگاه خبری «رلوو» هم گفته است: ایجنت «جاوی گوئرا»، هافبک والنسیا مورد توجه تیم‌های لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. بند آزادسازی قرارداد این بازیکن اسپانیایی ۱۰۰ میلیون یورو است.

کد خبر 5930885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha