۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۷:۳۳

معاون فرهنگی هنری سپاه انصار الحسین همدان:

هفتمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق برگزار می شود

هفتمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق برگزار می شود

همدان- معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین«ع» با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق گفت: این جشنواره تا بیستم آبان‌ ماه تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید خادمی با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق اظهار کرد: این جشنواره تا بیستم آبان ماه تمدید شده است.

وی افزود: هدف از اجرای این جشنواره کشف استعدادهای فرهنگی، هنری نوجوانان و جوانان مستعد و انقلابی است.

خادمی گفت: تاکنون بیش از هفتصد و پنجاه اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که بیستم آبان ماه آثار ارسالی داوری می‌شوند و برگزیدگان به مرحله کشوری راه می‌یابند.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان محورهای جشنواره مردمی مدرسه عشق را شامل امید به آینده، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، ایران زیبا، دستاوردهای انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، روایت جهاد، خدمات و مشارکت اجتماعی، بانوی ایرانی، قهرمانان ملی و حل مشکلات محله به توان مردم اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره شامل بخش هنرهای تصویری و نمایشی، بخش پویانمایی، بخش هنرهای تجسمی، بخش سرود و موسیقی، بخش ادبیات نشر مکتوبات و دیجیتال و بخش نوآوری، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی است.

خادمی افزود: برای برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی از جمله سکه تمام بهار آزادی، پلی استیشن، سفر زیارتی مشهد مقدس، تبلت، گوشی هوشمند و … در نظر گرفته شده است.

وی در پایان عنوان کرد: هنرمندان علاقمند به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس madreseheshgh.ir ارسال نمایند.

کد خبر 5932339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha