حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء غزه+ فیلم

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء غزه+ فیلم

رژیم صهیونیستی بیمارستان الشفاء غزه را از سحرگاه امروز چهار بار هدف شدیدترین حملات هوایی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بیمارستان الشفاء شهر غزه را هدف شدیدترین و وحشیانه‌ترین حملات هوایی قرار دادند.

در این حملات که ساختمان کلینیک‌های سرپایی بیمارستان الشفاء را هدف قرار داد، چندین مجروح و بیمار فلسطینی به شهادت رسیدند.

«محمد ابو سلیمه» مدیر بیمارستان الشفاء در مصاحبه با الجزیره گفت: رژیم اشغالگر از سحرگاه امروز تا کنون چهار بار بیمارستان الشفاء را هدف حملات هوایی قرار داده است. این رژیم اکنون جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه را آغاز کرده است.

وی افزود: اگر بیمارستان‌های غزه از چرخه خدمت‌رسانی خارج شوند، هزاران بیمار و مجروح جان خود را از دست خواهند داد. هیچ مکان امنی هم برای انتقال بیماران و مجروحان به آنجا وجود ندارد.

ابوسلیمه تصریح کرد: ما در مرکز کلینیک‌های سرپایی که هدف حملات هوایی رژیم اشغالگر قرار گرفت، حالت‌های اورژانسی و آوارگان را پذیرش می‌کردیم.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه هم گفت: رژیم اشغالگر تلاش می‌کند تا همه بیمارستان‌های غزه را از خدمت‌رسانی خارج کند. جامعه جهانی باید تجاوزگری رژیم صهیونیستی را متوقف و به برای بیمارستان‌های غزه سوخت و تجهیزات ارسال کند.

کد خبر 5934948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha