۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶

امام جمعه ابهر:

دشمن در حال ایجاد ناامیدی و اختلاف‌افکنی در جبهه مقاومت است

دشمن در حال ایجاد ناامیدی و اختلاف‌افکنی در جبهه مقاومت است

زنجان-امام جمعه ابهر با بیان اینکه دشمن در حال ایجاد ناامیدی و اختلاف‌افکنی در جبهه مقاومت و در بین مردم است، گفت: این در حالی است که جبهه مقاومت با هم بوده و پیروزی از آن جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با دانش‌آموزان و جوانان فرمودند که شما باید از حوادث، مسائل و آنچه که اتفاق می‌افتد تحلیل داشته باشید، گفت: از این رو جوانان باید بیشتر تلاش کنند تا انقلاب و حوادث آن را بشناسند و چون تحلیل نکرده و صحبت نمی‌کنیم، دشمن برخی از حوادث را واژگون تحلیل می‌کند که در مورد تاریخ پهلوی نیز شاهدیم که تحریف باعث باورمندی مردم شده است.

وی با یادآوری اینکه یکی از نکات مهمی که مقام معظم رهبری نیز اشاره کردند و خیلی از گرفتاری‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... ریشه در این مسئله دارد، توجه نکردن به موضوع تحلیل است، افزود: اگر تحلیل خوب از وقایع داشته باشیم، قطعاً دشمن در رسیدن به اهداف خود ناموفق خواهد بود، این در حالی است که دشمن از تحلیل‌های ناصواب ما بیشترین بهره‌برداری را می‌کند.

مرادپور با بیان اینکه مسئولان و مردم باید تجملات را کنار گذاشته و تقوا، ایثار، پرهیزکاری و از خودگذشتگی شهدا را در دستور کار خود قرار دهند، تصریح کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که برخی اقتصاد اسلامی مبتنی بر عدالت را کنار گذاشته و آشکارا گفتند که اگر توسعه اقتصادی به عده‌ای داده شده و برخی دیگر زیر چرخ توسعه له شوند، اشکالی ندارد.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی حکیمانه سید مقاومت، عنوان کرد: همه گزینه‌های مقاومت روی میز است. امروز شاهدیم که رژیم کودک‌کش به جز کودک‌کشی هیچ توفیقی نداشته است و جرأت جنگ با رزمندگان را ندارد.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه دشمن در حال ایجاد ناامیدی و اختلاف‌افکنی در جبهه مقاومت و در بین مردم است، ادامه داد: این در حالی است که جبهه مقاومت با هم بوده و پیروزی از آن جبهه مقاومت، به ویژه مردم قهرمان فلسطین و شاخه حماس خواهد بود.

مرادپور با اشاره به سفر رییس‌جمهور ایران به اجلاس اکو و تلاش موفق دولت بر دیپلماسی منطقه، خاطرنشان کرد: دولت در تلاش است که سیاست اتکا به غرب را بشکند که خوشبختانه موفق نیز شده است، به همین خاطر باید تلاش کنیم امروز از فرصت‌هایی که در منطقه داریم، به خوبی استفاده کنیم.

کد خبر 5935093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha