۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۳۸

فرماندار شاهرود:

مرگ خاموش مادر و دختر در شاهرود/زوایای حادثه در دست بررسی است

مرگ خاموش مادر و دختر در شاهرود/زوایای حادثه در دست بررسی است

شاهرود- فرماندار شاهرود از مرگ خاموش مادر و دختر در شاهرود خبر داد ‌و گفت: با احتساب این اتفاق، پاییز سال جاری چهار نفر با منوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرمانداری ویژه شاهرود ضمن بیان اینکه ساعاتی پیش مرگ مادر و دختر شاهرودی به ستاد مدیریت بحران شهرستان گزارش شد، ابراز داشت: طبق تحقیقات به عمل آمده ۲۰ ساعت از مرگ این دو گذشته است.

وی درباره نحوه شناسایی مرگ این مادر و دختر اضافه کرد: بستگان خانواده در پی عدم پاسخ‌های تلفنی به مادر نگران شده و با مراجعه به منزل آن‌ها با این صحنه مواجه شدند.

فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه هفته آخر مهرماه نیز حادثه تلخ دیگری از مرگ با مونوکسید کربن گزارش شد، افزود: متأسفانه در این حادثه یک مادر و پسر شش ساله نیز جان باختند.

جلالی در ادامه تصریح کرد: ابعاد مختلف این پرونده توسط کارشناسان امر در حال بررسی است و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب به اطلاع رسانه‌ها و مردم خواهد رسید.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم نسبت به وسایل گازسوز حساس باشند و از سلامت آن‌ها اطمینان کسب کنند تا این حوادث تلخ را کمتر شاهد باشیم.

کد خبر 5940380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha