۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

برای مردم فرخشهر فضایی فرهنگی و در شأن آن‌ها ساخته شود

برای مردم فرخشهر فضایی فرهنگی و در شأن آن‌ها ساخته شود

شهرکرد_وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای مردم فرهنگی شهرستان فرخشهر باید فضایی فرهنگی و در شأن آنها ساخته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سفر به استان چهارمحال و بختیاری به عنوان نماینده هیأت دولت رئیس جمهور را همراهی می‌کند، در بدو ورود در گلزار شهدای شهر فرخشهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وزیر فرهنگ در ادامه از مصلی شهرستان فرخشهر بازدید و در جریان روند تکمیل این طرح که از سال ۷۹ کلید خورده و همچنان نیمه‌تمام است، قرار گرفت.

محمدمهدی اسماعیلی در ادامه از دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی بازدید کرد و در پاسخ به پیشنهاد مسئولان دانشگاه پیرامون تبدیل یکی از سالن‌های آمفی تئاتر دانشگاه به سالن سینما گفت: اگر این ظرفیت وجود داشته باشد و اخلالی در روند آموزش و مشکل تردد ایجاد نشود ما آماده همکاری در این زمینه هستیم.

اسماعیلی همچنین بعد از بازدید از کتابخانه دانشگاه در لحظه دستور اهدای کتاب و صندلی‌های مناسب را صادر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار از از مقبره آصف، بنایی که بعد از گذشت ۲۷ سال همچنان نیمه تمام است گفت: برای مردم فرهنگی شهرستان فرخشهر باید فضایی فرهنگی و در شأن آنها ساخته شود.

علی محمد، معروف به «کربلایی میرزا» و متخلص به «آصف قهفرخی» در سال ۱۲۷۳ ه. ق در قهفرخ (فرخشهر) از توابع فعلی شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری دیده به جهان گشود و به سال ۱۳۳۸ ه. ق در سن ۶۵ سالگی از دنیا رفت و در محلی به نام " آصفیه " در فرخشهر به خاک سپرده شد.

کد خبر 5940742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha