۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱

در راهپیمایی ضدصهیونیستی استان ها تاکید شد؛

ایران اسلامی خواهان توقف نسل کشی در غزه است

ایران اسلامی خواهان توقف نسل کشی در غزه است

سخنران های راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در سراسر کشور با تاکید بر اینکه ایران اسلامی خواهان توقف نسل کشی در غزه است، عنوان کردند: غزه به مدفن آرزوهای اسرائیل و آمریکا تبدیل می‌شود.

خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: امروز شنبه ۲۷ آبان در سراسر ایران فریاد ظلم ستیزی مردم در آسمان پیچید.

مردم ایران اسلامی در جای جای کشور جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

برخی از این مراسم در استان‌های مختلف کشور، سخنران‌هایی داشت که در این گزارش می آیند.


سخنرانی‌های مسئولان در سراسر کشور را در زیر بخوانید.


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: رژیم جعلی صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود

ایران اسلامی خواهان توقف نسل کشی در غزه است

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد صبح شنبه در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در یاسوج افزود: باید رژیم جعلی صهیونیستی را از نفس بندازیم.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی یک ضرورت بود، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی مدام در حال جنایت است.

حسینی با اشاره به اینکه فلسطین مربوط به تمام جهان اسلام و آزادگان جهان است، ابراز داشت: قیام و شکستن سکوت بر همه مسلمانان جهان لازم است.

وی افزود: آزادگان جهان باید سکوت را بشکنند، در برابر این جنایت و ظلم و کشتار بی گناهان هیچ مسلمانی نمی‌تواند سکوت کند.

حسینی تصریح کرد: امروز کودکان غزه در خون دست و پا می‌زنند، امروز، روز مقاومت است، رژیم جعلی باید از صحنه روزگار محو شود.


نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی: طوفان الاقصی ضعف قدرت نظامی اسرائیل را به دنیا نشان داد

طوفان الاقصی ضعف قدرت نظامی اسرائیل را به دنیا نشان داد

حجت الاسلام میثم فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در تجمع مردم ارومیه در حمایت از کودکان مظلوم غزه اظهار کرد: طوفان الاقصی، ضعف قدرت نظامی اسرائیل را به دنیا نشان داد و هیمنه این رژیم را شکست چرا که اسرائیل ادعا داشت که چهارمین قدرت برتر نظامی دنیا است اما در مقابل یک گروه شبه نظامی حرفی برای گفتن نداشت.

وی با اشاره به اینکه طبق آیات قرآن، هرکس صدای مظلومی را بشنود ولی جواب ندهد مسلمان نیست، تصریح کرد: خداوند بارها در قرآن کریم فرموده آینده از آن انسان‌های برحق است.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی ۷۵ سال است که جنایت می‌کند و اگر امروز حماس، قهرمانانه در مقابل این رژیم سفاک ایستاده به این دلیل است که به نصرت الهی ایمان دارد و می‌داند که حق بر باطل پیروز است.

وی با اشاره به اینکه حقوق بشر و آزادی که کودک کشی را آزادی می‌دانند مایه ننگ است، یادآور شد: مدعیان حقوق بشر و سازمان‌های بین المللی در مقابل کودک کشی و جنایت‌های اسرائیل سکوت کرده‌اند و نشان دادند عملکردشان در دنیا بر مبنای معیارهای دوگانه است و با توجه به منافع آمریکا و اسرائیل حرکت می‌کنند.


فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام: غزه امروز صحنه عاشورا است / همه باید در صحنه حضور داشته باشیم

غزه امروز صحنه عاشورا است/همه باید در صحنه حضور داشته باشیم

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم اجتماع حمایت از مردم مظلوم غزه در ایلام اظهار داشت: امروز فقط صحنه نبرد غزه و صهیونیست نیست، همه پلیدی‌ها در یک جبهه و جهان اسلام در جبهه دیگر قرار گرفته است.

وی گفت: صحنه امروز تقابل حق و ظلم است، همان طوری که در عاشورا حق و باطل در مقابل هم قرار گرفتند، امروز غزه صحنه عاشوراست.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز حتی اگر در همه صحنه‌ها پیروز شود دیگر اسرائیل قبل از الاقصی نیست، امروز به بیمارستان‌ها حمله و بچه‌های کوچک را تکه و پاره می‌کنند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: امروز باید همه احساس مسئولیت کنیم، بچه‌ای که در صحنه تلویزیون وقتی دستانش می‌لرزید و مجروحیت خود را برای یک مجروح دیگر بازگو می‌کرد جا ندارد ما به خیابان بیاییم؟ جا ندارد حضور میلیونی داشته باشیم؟

سردار شاکرمی عنوان کرد: از سال ۱۹۴۸ کشورهای استکباری مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه و بعضی از کشورهای دیگر همواره در کنار رژیم صهیونیستی بوده‌اند.


استاندار خوزستان عنوان کرد؛ به زودی شاهد پیروزی جبهه حق علیه باطل خواهیم بود

ایران اسلامی خواهان توقف نسل کشی در غزه است

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در حاشیه تجمع مردم اهواز در حمایت از مردم غزه با بیان اینکه طوفان الاقصی خط بطلانی بر پایه‌های رژیم صهیونیستی است، اظهار کرد: طبق وعده خداوند ظلم پایدار نیست و به زودی شاهد پیروزی جبهه حق علیه باطل خواهیم بود.

استاندار خوزستان افزود: امروز مردم اهواز بار دیگر با مردم غزه همدردی کرده و جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم می‌کنند.

وی گفت: امروز مردم اهواز از هر نوع رنگ و نژادی، پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پیروزی نهایی جبهه مقاومت باشیم.


فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان: فلسطین با تاسی از نهضت امام به دنبال احیای حقوق خود است

فلسطین با تاسی از نهضت امام  به دنبال احیای حقوق خود است

سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در اجتماع عظیم مردمی در حمایت و دفاع از کودکان مظلوم و بی‌گناه غزه اظهار کرد: امروز مردم استان کردستان همچون سایر مردم کشور به دفاع از مردم سایر اقصی نقاط کشور حماسه‌آفرین شده‌اند و برای دفاع از مظلوم سنگ تمام گذاشته‌اند.

وی بیان کرد: باید از همه آحاد ملت ایران، کوچک، بزرگ، روحانیون، مسئولان و بازاریان باید تشکر کرد که هر جا نیاز به حضور مردم است حماسه می‌آفرینند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه مردم کردستان همچون ۴۵ سال گذشته در همه صحنه‌ها حاضرند و به نظام اسلامی وفادارند، افزود: در ۴۵ سال قبل مردم ایران اسلامی آمدند و به رهبری امام راحل انقلابی را آغاز کردند که خواهان انقلاب و جمهوری اسلامی و اجرا احکام الهی در این کشور اسلامی بودند و از همان آغازین روز انقلاب اسلامی، آمریکا علیه ایران اسلامی ما برای مهار و انحراف در مسیر انقلاب اسلامی کوشیدند.


فرماندار گناوه: جبهه مقاومت بزرگترین ضربه تاریخی را به رژیم صهیونیستی زده است

جبهه مقاومت بزرگترین ضربه تاریخی را به رژیم صهیونیستی زده است

محمد تقی صفری فرماندار گناوه صبح شنبه در تجمع مردمی حمایت از کودکان فلسطین و غزه در جوار یادمان شهدای گمنام گناوه با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و غزه اظهار داشت: امروز در این مکان تجمع کرده‌ایم تا ندای حمایت و پشتیبانی خود را از مقاومت مردم مظلوم فلسطین به گوش عالم برسانیم.

فرماندار گناوه افزود: شهید سلیمانی به عنوان نماد استکبارستیزی با ایستادگی در برابر مستکبران و دشمنان به جهان اثبات کرد که راهی جز مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی نیست و امروز آزادی خواهان جهان در راهی که شهید سلیمانی برای عالم ترسیم کرده است استوار ایستاده‌اند.


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین: غزه به مدفن آرزوهای اسرائیل و آمریکا تبدیل می‌شود

غزه به مدفن آرزوهای اسرائیل و آمریکا تبدیل می‌شود

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین در مراسم راهپیمایی مردم قزوین که در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد اظهار کرد: امروز به نقل از رسانه‌های غربی ۷۰ درصد مردم دنیا به نفع ملت غزه به میدان آن آمده‌اند و این اثری است که رسانه‌های حامی ملت فلسطین داشته‌اند.

وی قدرت رسانه‌ها از قدرت بمب‌های امریکایی بیشتر است، افزود: امروز امپراطوری قدرت آمریکا در رسانه و تسلیحات و نظامی به حمله به بیمارستان و اتاق عمل و حمله به کودکان منتهی شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل در فلسفه سیاسی خود شکست خورده‌اند، بیان کرد: قرار بود اسرائیل برای همه یهودیان سرزمینی امن و آرام باشد اما امروز نه تنها به ذلت رسیده‌اند بلکه در فلسفه اخلاق نیز شکست خوردند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه: اسرائیل دچار فروپاشی درونی شده است

اسراییل دچار فروپاشی درونی شده است

حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در راهپیمایی مردم کرمانشاه در حمایت مظلومیت غزه با اشاره به جنایات اخیر در غزه، اظهار کرد: آنچه در این روزها رخ داده حادثه بسیار بزرگ در تاریخ بوده که آیندگان در مورد آن و استقامت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین صحبت‌های زیادی خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه از مجاهدان و مبارزان شجاع فلسطینی در تاریخ به عظمت یاد خواهد شد، افزود: آنچه که در روزهای اخیر توسط عملیات طوفان باطل السحر الاقصی رخ داد توطئه استکبار علیه ملت اسلامی بر ملأ کرد تا خیال گسترش اسرائیل از نیل تا فرات از بین رود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین روزها ما دور هم جمع شدیم، قرار بود جمع زیادی از کشورهای اسلامی رابطه خود را با صهیونیست عادی کنند که این عادی‌سازی روابط ملت فلسطین را برای همیشه از بین می‌برد.


امام جمعه بوشهر: بوشهری‌ها با تمام وجود از مردم مقاوم و مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند

بوشهری‌ها با تمام وجود از مردم مقاوم و مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در اجتماع حمایت از مردم فلسطین در بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر در عرصه مقاومت امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند و رشادت و بزرگی خود را به جهانیان ثابت کرده‌اند.

وی به هجوم کشورهای استعماری به استان بوشهر در قرن‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: هر بار که استعمارگران به بوشهر حمله کرده‌اند، با مقاومت و ایستادگی مردم روبرو شده‌اند و شکست‌های تاریخی را متحمل شده‌اند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر امروز همچون گذشته ایستاده‌اند تصریح کرد: مردم استان بوشهر با تمام وجود از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: همه ما به عنوان یک واحد به هم پیوسته از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم و در کنار زنان و مردان و کودکان این سرزمین هستیم.


رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز: ایران اسلامی خواهان متوقف شدن جنایات نسل کشی در غزه است

ایران اسلامی خواهان توقف نسل کشی در غزه است

ماموستا سید فاروق حسینی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز در مراسم راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه در سقز با بیان اینکه این راهپیمایی و اجتماع عظیم گوشه‌ای از همدردی با مردم مظلوم غزه و فلسطین و ابراز تنفر از رژیم منحوس و جعلی اسرائیل است، افزود: امروز مردم جهان هم‌صدا، جنایت رژیم جنایت کار و جنایت پیشه اسرائیل را محکوم می‌نمایند.

ماموستا حسینی گفت: مردم ایران اسلامی همراه تمام ملت‌های جهان خواهان متوقف کردن انسان کشی و نسل کشی مردم مظلوم این خطه در جهان اسلام هستند.

وی ادامه داد: اسرائیل با امپراطوری رسانه می‌خواست جنایت خود را توجیه کند و نسل کشی را ادامه دهد اما برای مردم سراسر جهان ثابت شد که این رژیم منحوس به دنبال نسل کشی است.

وی عنوان کرد: در این قضیه برای جهانیان ثابت شد که سازمان‌های حقوق بشر و ملل و شورای امنیت، ابزاری در دست مستکبران و زورگویان است و ابراز تأسف کرد که سردمداران حقوق بشر و مدافعان کودکان، امروز در برابر کودک کشی و نسل کشی اسرائیل سکوت کرده‌اند.


فرماندار بیجار: حضور بیجاری‌هادر راهپیمایی بیانگر تجدید بیعت با انقلاب اسلامی است

محمد حسین محبیان فرماندار بیجار پیش از ظهر شنبه در مراسم راهپیمایی سراسری اعلام حمایت از کودکان بی‌پناه و مظلوم غزه و فلسطین اظهار داشت: از حضور پر رنگ همه اقشار مردم بسیار خوشحالیم و یک رویداد جدید در حال رقم خورده است و تحدید دوباره‌ای با پیمان‌های انقلاب است.

وی افزود: اجتماع ما در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین است بیش از چهل و دو روز است بر سر کودکان و زنان بمباران مظلوم و بی‌پناه موشک فرود می‌آید.

محبیان بیان کرد: در طی این مدت بیش از ۱۲ هزار نفر به شهادت رسیدند که از این تعداد پنج هزار این شهدا از کودکان هستند.

کد خبر 5942063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha