۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۳۲

امام جمعه موقت شاهرود:

حصار ستم اسراییل با دست مسلمانان فرو خواهد ریخت

حصار ستم اسراییل با دست مسلمانان فرو خواهد ریخت

شاهرود- امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه اسراییل در زندان ساخته شده خود محصور است، گفت: حصار ستم اسراییل به دست مسلمانان فرو خواهد ریخت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید عبداللهیان بعدازظهر شنبه در اجتماع پرشور مردم شاهرود بابت محکومیت جنایت‌های اسراییل در غزه ضمن بیان اینکه مرزهای اعتقادی و انسانی بر مرزهای جغرافیایی برتری دارد، ابراز داشت: اسلام در ادبیات سیاسی خود جهان را به دو قطب مستضعفان و مستکبران تقسیم می‌کند.

وی با بیان اینکه اسلام یکی از اهداف خود را نجات مستضعفان از چنگال مستکبران می‌داند، افزود: اسلام برای این هدف از ابزار جهاد بهره می‌گیرد.

امام جمعه موقت شاهرود در ادامه بیان داشت: هدف دومی که جنبه عاطفی دارد و با جهاد و مبارزه تأمین می‌شود دفاع از مردان و زنان و کودکانی است که مورد ستم واقع شده‌اند.

عبداللهیان همچنین بیان کرد: دشمن صهیونیستی گمان کرده است که با دیوار کشی در اطراف خود می‌تواند امنیت ایجاد کند اما امروز این اسراییل است که در زندان خود ساخته محصور شده است.

وی افزود: به زودی این دیوار و حصار از درون با دست خودشان و از بیرون با دست مؤمنان فرو خواهد ریخت و فلسطین به دامن امت اسلامی بر خواهد گشت.

گفتنی است تجمع مردم شاهرود ظهر امروز در خیابان ۲۲ بهمن برگزار شد.

کد خبر 5943313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha