۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

اسناد مالکیت ۵ خانه جوان در لرستان تعیین تکلیف می‌شود

اسناد مالکیت ۵ خانه جوان در لرستان تعیین تکلیف می‌شود

خرم‌آباد - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از تعیین تکلیف اسناد مالکیت پنج‌خانه جوان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید آرش قیاسیان در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان با تأکید بر لزوم پیگیری بحث خانه‌های جوان شهرستان‌های استان، اظهار داشت: خانه‌های جوان در سطح شهرستان‌های استان از سال ۱۳۹۶ احداث شده‌اند ولیکن اسناد مالکیت آنها تا کنون بلاتکلیف بوده است.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار لرستان در خصوص حمایت از برنامه‌های حوزه جوانان، افزود: پیگیری تعیین و تکلیف سند خانه‌های جوان استان برای نخستین‌بار است که انجام می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مصوبات بسیار خوب و امیدبخشی در این زمینه انجام‌گرفته است، بیان کرد: در این جلسه مقرر شد تا اسناد مالکیت پنج‌خانه جوانی که توسط راه و شهرسازی در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، ازنا، دورود و الیگودرز ساخته شده‌اند باتوجه‌به موافقت استاندار و کمیسیون ماده ۶۹ بدون تشریفات اداری به نام اداره کل ورزش و جوانان استان منتقل شود.

قیاسیان، تصریح کرد: همچنین مقرر شد سایر خانه‌های جوان ساخته شده توسط شهرداری‌ها در شهرستان‌های کوهدشت، پلدختر و نورآباد پس انجام پایان کار و پروانه توسط شهرداری به اداره کل ورزش و جوانان منتقل شود.

وی گفت: باتوجه‌به اهمیت نقش خانه‌های جوان در توسعه فعالیت سمن‌ها بدون شک با پیگیری‌های انجام‌گرفته و حمایت‌های دلسوزانه استاندار لرستان شاهد فعالیت پویا، مؤثر و توسعه‌بخشی در حوزه جوانان استان در سایه فعالیت سمن‌ها خواهیم بود.

کد خبر 5943960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha