نماینده حماس در لبنان:

از ایران به دلیل حمایت وپشتیبانی از مقاومت فلسطین قدردانی می‌کنیم

از ایران به دلیل حمایت وپشتیبانی از مقاومت فلسطین قدردانی می‌کنیم

نماینده جنبش حماس در لبنان در اظهاراتی تاکید کرد: ما از جمهوری اسلامی ایران به دلیل ایستادگی در کنار مقاومت فلسطین و پشتیبانی از آن در برابر اشغالگران قدردانی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «احمد عبدالهادی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در اظهاراتی در ارتباط با سفر وزیرامورخارجه ایران به بیروت، تاکید کرد: وزیرخارجه ایران در نخستین سفر خود به لبنان، این پیام را به دشمن صهیونیستی و هم پیمانانش فرستاد که ایران در کنار ملت فلسطین و مقاومت آن قرار دارد.

وی افزود: ما از جمهوری اسلامی ایران به دلیل ایستادگی در کنار مقاومت فلسطین و پیشتیبانی از آن در برابر اشغالگران قدردانی می‌کنیم.

عبدالهادی تاکید کرد: سفر امروز وزیرخارجه ایران به بیروت نیز در شرایط بسیار با اهمیتی پس از پیروزی‌های بزرگ مقاومت بر اشغالگران در نبرد زمینی، انجام شده است.

نماینده حماس تاکید کرد: پیروزی‌های مقاومت فلسطین و مقاومت ملت ما باعث شد که ما آتش بس را با شروط مقاومت در دشمن صهیونیستی تحمیل کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد جنگ کنونی با همین آتش بس به پایان برسد و مقاومت بار دیگر پیروزی خود را در برابر رژیم صهیونیستی محقق سازد.

کد خبر 5947290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha