۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

 گفتمان بسیجی اقتدار نظامی کشور را به اوج رسانده است

 گفتمان بسیجی اقتدار نظامی کشور را به اوج رسانده است

زنجان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: آنچه که امروز اقتدار نظامی ایران اسلامی را به اوج خود رسانده، برخورداری از تفکر و گفتمان بسیجی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی صبح پنج‌شنبه در جلسه جهاد تبیین با بیان اینکه آچه که باعث شده است تا اقتدار نظامی ایران اسلامی در اوج باشد، برخورداری کشور از تفکر و گفتمان بسیجی است، افزود: بی‌شک دشمن در حوزه جنگ سخت قادر نیست به اهداف شوم خود علیه ملت ایران دست پیدا کند وگرنه برای انجام چنین کاری حتی لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز برای حل بسیاری از مسائل و مشکلات کشور باید به سلاح تفکر بسیجی مسلح شویم، اظهار کرد: وجود بسیاری از مشکلات به دلیل نبود تفکر بسیجی در بخش‌های مختلف است، از این رو معتقدیم اگر این تفکر در همه بخش‌ها به ویژه سیاست‌گذاری‌هایی که در امور مختلف انجام می‌شود، نهادینه شود، مرتفع شدن بسیاری از دغدغه‌ها دور از ذهن نخواهد بود.

این مسوول با یادآوری اینکه رسیدن کشور به جایگاه واقعی خود مرهون برخورداری از تفکر و گفتمان بسیجی است، ادامه داد: برای تحقق بیش از پیش اهداف باید از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببریم که یکی از این فرصت‌ها، رجوع به گفتمان بسیجی و تامل در فرهنگ و تفکر بسیج در هفته‌ای که به همین عنوان نام‌گذاری شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در ادامه بر ضرورت اهتمام به جهاد تبیین تاکید و با یادآوری اینکه جنگ ترکیبی دشمن در حوزه‌های مختلف، ضرورت توجه بیش از پیش به جهاد تبیین را دوچندان می‌کند، تصریح کرد: معتقدیم خیلی زودتر از این‌ها باید در راستای برگزاری جلسات روشنگری و شفاف‌سازی در حوزه مختلف اقدام می‌کردیم.

رفیعی با بیان اینکه اهمیت پرداختن به جهاد تبیین از آن جهت است که دشمن تلاش می‌کند با جنگ ترکیبی، باورها و ارزش‌های جامعه را به ویژه در نسل جوان تغییر دهد، خاطرنشان کرد: تلاش امروز دشمن که بسیار جدی آن را دنبال می‌کند، سیاه‌نمایی از وضعیت کنونی و نیز ناامید کردن مردم به دستاوردهای نظام است، این در حالی است که با جهاد تبیین قادر خواهیم بود در مسیر روشنگری حرکت کنیم.

کد خبر 5947852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha