۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷

رییس سازمان صمت اردبیل:

بسیجیان فراتر از امکانات در صحنه‌های مختلف مجاهدت می‌کنند

بسیجیان فراتر از امکانات در صحنه‌های مختلف مجاهدت می‌کنند

اردبیل- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با حاکم شدن تفکر بسیجی در ادارات و بدنه اجرایی کشور این نیروها فراتر از امکانات در عرصه خدمت‌رسانی و مجاهدت صادقانه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای بسیج مهندسین که با محوریت شهید علی آقایی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: پنجم آذرماه یادآور تدبیر عالمانه امام راحل در تشکیل بسیج مستضعفان است که این شجره طیبه امروز به میدان فراخ و وسیع در نمایش قدرت و صلابت ملت ایران تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه خدمت رسانی صادقانه به مردم نمی‌توان از روحیه بسیجی فاصله گرفت چرا که در این تفکر بی بدیل اخلاق مداری، منش شایسته و عصاره‌ای از فضائل و نیکی‌ها را می‌توان به خوبی مشاهده کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: بر اساس فرموده شهید تهرانی آدم‌های ضعیف به اندازه امکانات خود کار می‌کنند در حالی که تربیت یافتگان مکتب بسیج فراتر از امکانات در این عرصه حضور داشته و با نگاهی آرمانی سعی دارند تا در عرصه‌های مختلف خدمتی برتر و شایسته انجام دهند.

ایرانی تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی به همه جای دنیا رخنه کرده و ما نمود و نشانه‌ای از آن را در تحولات منطقه‌ای شاهدیم که در برابر فزون طلبی بیگانگان این تفکر بسیجی است که مانع از وابستگی ملت‌ها و دولت‌ها شده است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت تفکر بسیجی در اوج عزت و عظمت قرار گرفته و شایستگی‌های آن بیش از هر زمان دیگر نمود خواهد یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: در عرصه دفاعی قطعاً توانمندی جمهوری اسلامی ایران در سایه تفکر بسیجی بوده و شایسته است همین الگو را در عرصه اقتصادی، تولیدی و پیشرفت‌های کشور در عرصه فرهنگی و اجتماعی نیز در پیش گرفته و زمینه تحول آفرینی را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از بسیجیان نمونه و خانواده‌های شهدا و ایثارگران با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر 5947912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha