۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸

نماینده بنیاد دعبل خزاعی در خراسان جنوبی خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری بنیاد دعبل خزاعی خراسان جنوبی

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری بنیاد دعبل خزاعی خراسان جنوبی

بیرجند- نماینده بنیاد دعبل خزاعی در خراسان جنوبی گفت: مرکز نیکوکاری بنیاد دعبل خزاعی خراسان جنوبی به‌منظور حمایت‌های متمرکز و هدفمند مداحان استان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی صبح دوشنبه در دیدار با مدیرکل تبیلغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: بنیاد دعبل خزاعی نهادی فرهنگی حمایتی است که جامعه مخاطب آن پیر غلامان و ستایشگران اهل‌بیت (ع)، مسئولین هیئت‌ها و فعالان فرهنگی، تشکل‌های دینی، شاعران آیینی، مبلغین و کانون‌های فرهنگی تبلیغی است.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی در خراسان جنوبی گفت: در این میان توجه ویژه به پیرغلامان حسینی و پاسداشت مقام و منزلت آنان و ترویج فرهنگ تکریم و تجلیل از این عزیزان، از رسالت‌های اصلی این بنیاد به‌حساب می‌آید. پ

حسینی تصریح کرد: این مجموعه برای خدمت‌رسانی مؤثر و گسترده به جامعه هدف در بستر سامانه خدمات بیرق با ارائه هدفمند و هوشمند بیش از ۵۰ عنوان خدمات با ۱۸ سرفصل شامل خدمات بیمه، خدمات قرض‌الحسنه و تسهیلات، خدمات زیارتی و سیاحتی، خدمات حقوقی، خدمات پزشکی، خدمات فروشگاهی و …) ارائه خدمت می‌کند.

وی با اشاره به افتتاح مرکز نیکوکاری ویژه برای جامعه هدف بنیاد بنام مرکز نیکوکاری بنیاد دعبل خزاعی در استان گفت: این مرکز نیکوکاری راه‌اندازی شد تا جامعه هدف بنیاد دعبل خزاعی در استان بتوانند از حمایت‌های متمرکز و هدفمند برخوردار شوند.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی در خراسان جنوبی افزود: این‌یک نمونه از برکات بی‌پایان بنیاد دعبل خزاعی در کشور است که در آن برای احیای امر اهل‌بیت علیهم‌السلام و مشارکت خیرین و حضور نیکوکاران و سخاوتمندان در یاری‌رسانی به مجالس حسینی و تعظیم و تکریم و تقویت آن تلاش می‌شود.

کد خبر 5950942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha