۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲

معاون میراث فرهنگی اردبیل:

جاذبه‌های گردشگری اردبیل در تابلوهای اطلاع‌رسانی معرفی می‌شوند

جاذبه‌های گردشگری اردبیل در تابلوهای اطلاع‌رسانی معرفی می‌شوند

اردبیل- معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: جاذبه‌های گردشگری اردبیل در تابلوهای اطلاع‌رسانی جدید معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی نجار قابل بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در تابلوهای اطلاع رسانی جدید ظرف یک ماه آینده بروزرسانی و معرفی می‌شوند.

وی افزود: ۱۰۰ تابلوی معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در سال‌های گذشته نصب شده‌اند که این تابلوها بروزرسانی خواهند شد و علاوه بر آن نیز تابلوهای جدید در محل‌های شناسایی شده نصب می‌شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع استان اردبیل بیان کرد: همچنین طبق تفاهم‌نامه وزارت میراث‌فرهنگی و وزارت راه و شهرسازی محل احداث چهار بیلبورد معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در محورهای مواصلاتی شناسایی و با همکاری بخش خصوصی این بیلبوردها نیز نصب خواهند شد.

نجارقابل با اشاره به ضرورت معرفی مناسب جاذبه‌های گردشگری استان در قالب‌های مختلف، ادامه داد: نصب و بروزرسانی این تابلوها با هدف ارائه اطلاعات و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به گردشگران ورودی در محل این جاذبه‌ها و در مسیرهای دسترسی انجام می‌شود.

کد خبر 5952416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha