۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۶

محمد رجائیان در گفت‌وگو با مهر:

حسینی سال‌ها با ما می‌ماند/ در ۵ بازی اشتباه فاحش داوری داشته‌ایم

حسینی سال‌ها با ما می‌ماند/ در ۵ بازی اشتباه فاحش داوری داشته‌ایم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: هدفگذاری ما این است که سال ها بتوانیم از تجربیات مجتبی حسینی در تیم خود استفاده کنیم.

محمد رجائیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت تیم آلومینیوم اظهار داشت: از ابتدای فصل که کار خود را با سید مجتبی حسینی آغاز کردیم بنا قرار دادیم که با این مربی چندین سال همکاری داشته باشیم. خدا را شکر تا به اینجای کار عملکرد تیم قابل قبول بوده است و امیدوارم همین روند خوب را تا پایان فصل داشته باشیم.

او ادامه داد: تیم ما یکی از کم خرج ترین تیم‌های لیگ برتر است و به جرأت می‌توانم بگویم که باشگاه آلومینیوم تنها از تیم‌های استقلال خوزستان، شمس آذر قزوین، پیکان و هوادار بیشتر هزینه کرده است، با میزان هزینه‌ای که ما انجام داده ایم از عملکرد بازیکنان و اعضای کادرفنی رضایت داریم و سعی خواهیم کرد تا بهترین شرایط را برای آنها فراهیم کنیم تا آلومینیوم در لیگ برتر و جام حذفی سربلند باشد.

داوران حداقل ۷ امتیاز از تیم ما گرفته اند

رجائیان در ارتباط با اعتراض به داوری‌ها در مسابقات گفت: ما در مجموع تا این لحظه ۱۱ بازی انجام داده ایم که در ۷ مسابقه پیروز نشده ایم و تنها در بازی با هوادار و ذوب آهن از لحاظ داوری لطمه ندیدیم. اشتباهات فاحش داوری در نتیجه ۵ دیدار ما تأثیرگذار بود؛ در حالی که ما می‌توانستیم از این بازی‌ها حداقل ۷ امتیاز بگیریم که اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد اکنون ما با ۲۱ امتیاز به جای ملوان در رده دوم جدول قرار داشتیم. اما متأسفانه قضاوت‌های اشتباه داوران این حق را از ما گرفت و ما بسیار از این بابت عصبانی و ناراحت هستیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم بیان کرد: امین جهان کهن و مرتضی تبریزی بازیکنان مصدوم ما هستند که جهان کهن طی دو ماه آینده به ترکیب تیم باز می‌گردد اما تبریزی باید MRI دهد تا میزبان مصدومیتش مشخص شود.

حسینی سال‌ها با ما می‌ماند/ در ۵ بازی اشتباه فاحش داوری داشته‌ایم

باید با حسینی جلسه بگذاریم تا لیست بازیکنان مد نظر خود را به ما بدهد

رجائیان در پاسخ به این سوال که تاکنون حسینی لیستی از بازیکنان ورودی و خروجی به مدیریت باشگاه تحویل داده است یا خیر، بیان کرد: هنوز جلسه‌ای در این خصوص با حسینی نداشته ایم، اما سعی خواهیم کرد که اگر نام بازیکنی را بیاورند همان بازیکن را برای تیم جذب کنیم. ما بودجه محدودی داریم و بر اساس ظرفیتمان به بازار نقل و انتقالات ورود خواهیم کرد.

او در پایان خاطر نشان کرد: هواداران ما انسان‌های بادرکی هستند که وضعیت تیم را درک می‌کنند و الحمدالله تا اینجای کار هم از نتایج به دست آمده ابراز رضایت کرده اند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که در نیم فصل دوم نتایج تیم بهتر از نیم فصل اول شود تا بتوانیم هواداران و مردم استان مرکزی را خوشحال کنیم.

کد خبر 5953634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha