۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶

دادستان اردبیل:

خطوط تلفن مرتبط با آگهی‌های تبلیغاتی غیرمجاز در اردبیل مسدود شد

خطوط تلفن مرتبط با آگهی‌های تبلیغاتی غیرمجاز در اردبیل مسدود شد

اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: خطوط تلفن مرتبط با آگهی‌های تبلیغاتی غیرمجاز در اردبیل در راستای پیشگیری از آلودگی بصری در فضای شهری مسدود شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیشگیری از آلودگی بصری در فضای شهری و برخورد با عاملین تخریب اموال عمومی و خصوصی از طریق الصاق غیرقانونی پوسترها و برچسب‌های تبلیغاتی و دیوارنویسی‌ها حدود یکصد شماره تلفن گزارش شده در گام اول، مسدود شد.

وی با تاکید مجدد بر رعایت ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها، افزود: لازم است شهرداری در الصاق هرگونه برچسب و اطلاعیه بدون مجوز بر روی درب و دیوار منازل و اماکن عمومی اقدامات پیشگیرانه انجام دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به از برخورد قاطع و بدون اغماض دادستانی با عاملین تخریب اموال و الصاق غیرمجاز اعلانات در صورت وصول گزارشات یا شکایات بیان کرد: امیدواریم آسایش بصری شهروندان اردبیلی را با توجه به مؤلفه‌های منظر شهری و پویاسازی فضاهای بی دفاع فراهم شود.

آفاقی ادامه داد: از عموم شهروندان اردبیلی تقاضا داریم هرگونه اطلاعات خود از نارسایی‌ها در خدمات و توزیع امکانات شهری، معضلات و مشکلات موجود، مناطق آسیب پذیر و جرم زا و نقاط و موضوعاتی که موجب واکنش روان شناختی و رفتاری شهروندان و احساس ناامنی و زمینه بروز خشونت می‌باشد را به دادستانی منعکس کنند.

کد خبر 5955440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha