۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴

دبیر کل جمعیت هلال احمر خبر داد؛

بیش از ۴ هزار میلیارد ریال کمک غیرنقدی ایرانی‌ها به مردم فلسطین

بیش از ۴ هزار میلیارد ریال کمک غیرنقدی ایرانی‌ها به مردم فلسطین

رشت - دبیر کل جمعیت هلال احمر از کمک بیش از ۵ هزار میلیارد ریالی ایرانی‌ها به مردم فلسطین خبر داد و گفت: بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی به صورت غیرنقدی و مابقی به صورت نقدی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب سلیمانی ظهر چهارشنبه در همایش داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان در رشت اظهار کرد: نگاه خیرخواهانه مردم بعد از جنایات بی رحمانه صهیونیستی‌ها علیه فلسطین نسبت به این کشور چند برابر شد.

وی با بیان اینکه ایرانی‌ها ذاتاً نوع دوست هستند، افزود: مردم ایران همیشه و در هر شرایطی کنار مظلومان جهان بویژه مردم فلسطین ایستاده و از آنها حمایت می‌کند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر از کمک ۵ هزار و ۷۰ میلیارد ریالی ایرانی‌ها به مردم فلسطین خبر داد اضافه کرد: بر اساس این آمار ۴ هزار میلیارد ریال این کمک‌ها غیرنقدی و هزار و ۷۰ میلیارد ریال نقدی بوده است.

سلیمانی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار عضو دارد، اضافه کرد: این افراد به واسطه روحیه داوطلبی و بر اساس اصول اخلاقی فعالیت می‌کنند که این امر باعث کاهش آلام آسیب دیدگان از بلایای طبیعی و غیرطبیعی می‌شود.

وی با بیان اینکه مبنای نیکوکاری و کمک به نیازمندان از اصول مهم هلال احمر کشور است، افزود: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف کلی نظام و با ترویج روحیه داوطلبی، فداکاری و نیکوکاری گام بر می‌دارد.

سلیمانی با بیان اینکه روحیه جهاد، گذشت و فداکاری در بین هلالی‌ها موج می‌زند، افزود: هلال احمر با روحیه ایثار و فداکاری ۲۳۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده که از این تعداد ۱۵۶ هزار شهید ۱۳ تا ۲۵ ساله بودند.

گفتنی است، ساختمان جدید داروخانه هلال احمر با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، استاندار گیلان و مسئولان هلال احمر این استان در رشت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد خبر 5959637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha