۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲

مدال‌آوران اصفهانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو تجلیل شدند

مدال‌آوران اصفهانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو تجلیل شدند

اصفهان- مدال‌آوران اصفهانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان ورزش استان اصفهان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: ورزشکاران اصفهانی در کشور حرف برای گفتن دارند، ما در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو ۵۴ نفر نماینده داشتیم که در رقابت‌های آسیایی ۶ مدال کسب کردیم و همه این مدال‌ها توسط بانوان به دست آمده است.

وی ادامه داد: این موضوع نشان دهنده توانایی، اراده و اعتماد به نفس بانوان ایرانی است که در صحنه‌های بین‌المللی با حفظ شئونات، در چهارچوب و بدون محدودیت افتخار کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: پیش‌بینی افتخارات و مدال‌های بیشتری را می‌کردیم، اما به واسطه هزارم ثانیه و اینکه روز ورزشکار ما نبود، این اتفاق رخ نداد.

وی گفت: در دیدار اخیر رهبری با ورزشکاران همه مورد تمجید واقع شدند که انرژی مضاعف گرفتیم. نکته جالبی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند دست ندادن ورزشکار بانوی ما به یک آقای مسئول بود.

محمدی با بیان اینکه کاروان پاراآسیایی در رقابت‌های هانگژو خوش درخشید، تصریح کرد: ورزشکاران پاراآسیایی ما برای نخستین بار به صورت جمعی مقام دوم را کسب کردند و به صورت انفرادی مدال‌های رنگارنگی کسب شده است.

وی افزود: در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تلاش ما بر این است که طبق برنامه ریزی فضای مناسبی برای ورزشکاران فراهم کنیم.

کد خبر 5959860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha