۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۵

رییس سازمان امور اجتماعی کشور:

بزرگترین دغدغه مسوولین مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد

بزرگترین دغدغه مسوولین مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد

مشهد- رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: بزرگترین دغدغه مسوولین باید مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد زیرا این آسیب‌ها ریشه بسیاری از مشکلات دیگر در کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عباسی عصر چهارشنبه در جمع مدیران کل اجتماعی فرهنگی استانداری خراسان رضوی در مشهد با تاکید بر ضرورت مقابله ریشه‌ای با تهاجم فرهنگی اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی در صورت عدم توجه تهدیدهای جدی به دنبال خواهند داشت.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور بیان کرد: بزرگترین دغدغه مسئولین باید مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد زیرا این آسیب‌ها ریشه بسیاری از مشکلات دیگر در کشور است.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید افراد آسیب دیده را عائله خود بدانیم و برای نجات آنان از تمامی امکانات دولتی و مردمی کمک بگیریم.

عباسی با تشریح اینکه دشمن به اشاعه فحشاء در جامعه ایرانی امید بسته است گفت: برای مقابله با نقشه‌های دشمن در حال تدوین برنامه کلان ملی هستیم که برش استانی و دستگاهی آن نیز تعریف و اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور ادامه داد: دشمن در حال بمباران فرهنگی عقبه انقلاب و نسل‌های جوان و نوجوان ماست و می‌خواهد نتیجه آن را در بروز و ظهور آسیب‌های اجتماعی، ببیند.

کد خبر 5959903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha