۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۷:۵۵

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

فرایند قانونی تعیین شعب اخذ رأی استان سمنان در حال اجرا است

فرایند قانونی تعیین شعب اخذ رأی استان سمنان در حال اجرا است

سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: هم اکنون فرایند قانونی تعیین شعب اخذ رای در سراسر استان توسط هیات اجرایی در حال اجرا است تا بتوانیم شعب اخذ رای را تجهیز کنیم.

احمد ریواده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین اقدامات و اخبار از روند برگزاری انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس در استان سمنان، تاکید کرد: هم اکنون ستاد انتخابات استان سمنان در فرایند قانونی تعیین شعب اخذ رأی در هیأت‌های اجرایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تا پایان آذرماه هیأت‌های اجرایی استان سمنان در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها فرایند تعیین شعب را صورت می‌دهند، افزود: شعب اخذ رأی در استان جانمایی شده و باید به ثبت قانونی برسد.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه پوشش اینترنت در همه شعب اخذ رأی یکی از تأکیدات ویژه ستاد در سراسر استان است، بیان کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان پوشش ۱۰۰ درصدی شعب اخذ رأی را برای انتخابات تضمین کرده است.

ریواده با بیان اینکه تا روز یازدهم اسفندماه تمام زیرساخت‌های مورد نیاز برای شعب اخذ رأی در استان سمنان مهیا می‌شود، گفت: در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان در هیأت‌های نظارت انتخابات استان نیز قرار داریم که این فرایند تا روز چهاردهم دیماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان برای مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی استان سمنان بررسی می‌شود، گفت: در فرصت به دست آمده تا اعلام قطعی صلاحیت‌ها، تعیین اعضای شعب و نمایندگان فرماندار نیز صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه روند آموزش اعضای شعب نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: این آموزش‌ها به صورت شهرستانی صورت خواهد گرفت تا بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف برای آموزش قانون انتخابات و آئین نامه اجرایی استفاده کنیم.

کد خبر 5960015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha