۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۴

فرماندار گالیکش:

دانشجویان در مساله جنگ نرم و جهاد تبیین نقش آفرین هستند

دانشجویان در مساله جنگ نرم و جهاد تبیین نقش آفرین هستند

گالیکش-فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه دانشجویان در مساله جنگ نرم نقش آفرین هستند، گفت: در واقع باید در این مسیر پرچم‌دار جامعه باشند و بتوانند مردم را نسبت به دستاوردهای نظام آگاه سازند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا میرنیا شامگاه شنبه در نشستی صمیمی با جمعی از دانشجویان شهرستان گاگیکش گفت: دانشجویان به‌عنوان قشر فرهیخته و سفیران بیداری، با آگاهی بخشی به جامعه، نقش مهمی در حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مشارکت آنها در انتخابات دارند.

فرماندار گالیکش با بیان اینکه قریب به ۳ هزار شهید دانشجو تقدیم این نظام و انقلاب شده است، افزود: دانشجویان نماد عدالت طلبی و آزاد اندیشی به‌شمار می‌روند و به‌عنوان بهترین جریان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و عنصری جدا نشدنی در مسئله جهاد تبیین هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان در مساله جنگ نرم و جهاد تبیین نقش آفرین هستند، گفت: در واقع باید در این مسیر پرچم‌دار جامعه باشند و بتوانند مردم را نسبت به دستاوردهای خیره کننده نظام و انقلاب آشنا و آگاه سازند.

میرنیا اظهار کرد: انتخابات اسفند ماه امسال از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت و بسیار ویژه‌ای است. به‌طور کلی انتخابات در چهار کلید واژه راهبردی چون؛ رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت خلاصه می‌شود.

کد خبر 5962297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha