عمار حکیم:

وتوی قطع‌نامه توقف حمله به غزه نشانگراستانداردهای دوگانه آمریکاست

وتوی قطع‌نامه توقف حمله به غزه نشانگراستانداردهای دوگانه آمریکاست

رییس جریان حکمت ملی عراق آخرین نمونه از استانداردهای دوگانه غرب و آمریکا در قبال مسایل جهانی را اقدام آمریکا در وتوی قطع‌نامه توقف حمله رژیم صهیونیستی به غزه در شورای امنیت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع‌رسانی جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق در سخنانی بر لزوم محکومیت حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه تاکید کرد.

حکیم با تاکید بر اینکه باید در قبال آنچه در منطقه می‌گذرد موضعی مسوولانه داشته باشیم، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی همچنان عامدانه کودکان، زنان، سالخوردگان، بیماران، خبرنگاران، بیمارستان‌ها، مساجد، کلیساها، زیرساخت‌ها و منابع درآمد برادران فلسطینی را هدف قرار می‌دهد. این چیزی است که همچنان باید آن را با تمام توان محکوم و تقبیح کنیم و به فلسطینیان در توقف حمام خون در غزه کمک کنیم.

وی با اشاره به تظاهرات‌هایی که در حمایت از ملت فلسطین در سراسر دنیا برگزار می‌شوند گفت: در سطح بین‌المللی با وجود میلیون‌ها وجدان بیدار که در سراسر جهان در حمایت از کودکان، زنان و مردم غزه تظاهرات کردند، شاهد به کارگیری استانداردهای دوگانه (از سوی غرب و آمریکا) هستیم که آخرین مورد آن اقدام آمریکا در وتوی قطع‌نامه توقف حمله به غزه در شورای امنیت است.

رئیس جریان حکمت ملی عراق ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا تصریح کرد: وتوی قطع‌نامه آتش‌بس توسط آمریکا فاصله بزرگ میان حاکمان و جوامع آنها را نشان می‌دهد که موضوعی پرمخاطره است و باید به آن توجه داشت.

حکیم در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که مرجعیت، ملت، دولت، نیروهای سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای، نهادها و نخبگان در عراق همه یک صدا در حمایت از فلسطین و حقوق ملت مظلوم فلسطین موضع گرفتند. این موضوع موجب افتخار است.

کد خبر 5962988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      ااخه ین چه شورایی است که نظریک نفر بر۱۳نفربرتری دارد