۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۴

شهردار زنجان:

معضل سد معبر در شهر زنجان بدون گفتمان‌سازی حل نمی‌شود

معضل سد معبر در شهر زنجان بدون گفتمان‌سازی حل نمی‌شود

زنجان- شهردار زنجان گفت: برای حل معضل سد معبر در شهر زنجان باید به گفتمان‌سازی روی بیاوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروز فر بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه بدون رویکرد گفتمان‌سازی نمی‌توان انتظار داشت که معضل سد معبر به عنوان یکی از چالش‌های این شهر مرتفع شود، افزود: این گفتمان‌سازی از آن جهت حائز اهمیت است که در پدید آمدن معضل سد معبر شرایط متعددی دخیل است.

وی با بیان اینکه در بسیاری از مواقع شاهد این موضوع هستیم که برخورد با پدیده دست‌فروشی که یکی از عوامل ایجاد معضل سد معبر است، پاسخ عکس داده و باعث برخورد متقابل نیز می‌شود، اظهار کرد: با توجه به همه این موارد، مقوله گفتمان‌سازی می‌تواند بهترین راهکار برای عبور از این چالش باشد.

این مسؤول با ابراز گله‌مندی از اینکه اقداماتی که مجموعه شهرداری در سطح شهر انجام می‌دهد، به نحو شایسته اطلاع‌رسانی نمی‌شود، تصریح کرد: تاکید ما بر اطلاع‌رسانی به موقع و مطلوب در راستای امیدآفرینی در جامعه است؛ چرا که این امیدآفرینی، خود باعث همراهی بیش از پیش مردم زنجان با اقدامات و برنامه‌های شهرداری خواهد شد.

فیروز فر با اشاره به اینکه متأسفانه معضل سد معبر که یک آسیب اجتماعی به شمار می‌رود، باعث شده است تا اقدامات شایان این مجموعه آن‌طور که باید در معرض دید عموم قرار نگیرد، این در حالی است که آسیب‌های اجتماعی متولی خاصی در سطح شهر ندارد، ادامه داد: شهرداری می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جمع‌آوری سد معبر اقدام کند اما نمی‌توان آسیب‌های بعدی آن را پیش‌بینی کرد.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه تبعات جمع‌آوری سد معبر نباید فقط متوجه این مجموعه باشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه بارها شاهد این موضوع بودیم که جان کارکنان شهرداری زنجان به هنگام انجام وظیفه در قبال جمع‌آوری سد معبرها به خطر افتاده است.

شهروندان زنجانی از معضل سدمعبر گله مند هستند

عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی از گله‌مندی‌های مردم این شهر مربوط به معضل سد معبر است، افزود: متأسفانه وضعیت امروز سد معبر در شهر زنجان به گونه‌ای است که به یک اپیدمی تبدیل شده و در اکثر معابر شاهد بروز چنین دغدغه‌ای هستیم، به همین خاطر رفع این معضل به یکی از خواسته‌های بحق مردم زنجان تبدیل شده است.

منصور مرادلو با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر شاهد اقدامات بسیار ارزنده‌ای از سوی مجموعه شهرداری زنجان در حوزه‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: بازگشایی پادگان، پروژه سبزه‌میدان، بوستان شهر، احداث بازارچه‌ها، سنگ‌فرش بازار و در کل زیباسازی محیط شهری، از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

کد خبر 5965008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha