۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸

در نشست کمیسیون بهداشت مجلس؛

نمایندگان مجلس و وزارت بهداشت بر سر تعرفه پرستاری بحث کردند

نمایندگان مجلس و وزارت بهداشت بر سر تعرفه پرستاری بحث کردند

نشست مشترک اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با معاونان وزارت بهداشت و رییس کل سازمان نظام پرستاری، با موضوع تعرفه گذاری خدمات پرستاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مشترک اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و معاون پرستاری وزارت بهداشت‏‏، و همچنین، رئیس کل سازمان نظام پرستاری در محل مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات پرستاری، اظهار کرد: حوزه پرستاری یک حوزه تخصصی همراه با دانش فنی است که بخشی از مراقبت از بیماران بر اساس این تخصص صورت می‌پذیرد.

وی افزود: اجرای تعرفه گذاری نظام پرستاری مطالبه تاریخی پرستاران است که با اجرای برخی از مصوبات آن تا به امروز بخشی از موانع قانونی آن مرتفع شده است.

در ادامه، سید حمید جمال الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، ضمن تقدیر از دیدگاه و نگاه رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: حوزه سلامت با رویکرد هم افزایی، حمایت همه جانبه خود را از این قشر زحمتکش، که علاوه بر تسریع در روند بهبود بیماران، نقش مؤثری در ایجاد امید و نشاط آنان برعهده دارند، اعلام کرده و امیدوار است با هم اندیشی و همکاری دولت و مجلس و با استفاده از سایر ظرفیت‌های موجود، تداوم حمایت از این قشر صورت پذیرد.

در این جلسه، محمد میرزابیگی رئیس کل سازمان نظام پرستاری، گزارش کاملی از وضعیت فعلی تعرفه گذاری حوزه نظام پرستاری را به سمع و نظر اعضای کمیسیون و حاضرین در جلسه رساند.

کد خبر 5965045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha