۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۷

با رفع برخی مشکلات؛

پیکر مطهر شهدای گمنام در خراسان شمالی به خاک سپرده می‌شود

پیکر مطهر شهدای گمنام در خراسان شمالی به خاک سپرده می‌شود

بجنورد_ عضو فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی گفت: پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام پس از تشییع در مکان‌های موردنظر در خراسان شمالی به خاک سپرده خواهند شد.

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخی دلخوری‌ها نسبت به خاک‌سپاری شهدای گمنام در مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: شهدا نقطه وصل و اتحاد مردم ایران عزیز هستند و فلسفه اصلی در تدفین شهدای گمنام در مناطق مختلف کشور نیز اثرگذاری معنوی آن‌ها است.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نهادههای مختلف باید دقت نظر ویژه‌ای در موضوعاتی که برای مردم اهمیت بالایی دارد داشته باشند و جوانب مختلف کار را با تعامل و گفتگوی سازنده پیش ببرند.

فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی گفت بیان کرد: مردم خراسان شمالی در قله ایثار و شهادت ایستاده‌اند و در مسیر استقبال از فرزندان پاک ایران عزیز که جان در راه اعتلای وطن نهاده‌اند از تمام داشته‌های خود چشم‌پوشی می‌کنند و میزبانی دائمی از شهدا را با نگاه تکلیف‌محور می‌نگردند.

پاکمهر خاطر نشان کرد: با هماهمنگی‌های به عمل آمده خاک‌سپاری پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام پس از تشییع در مرکز خراسان شمالی در گلستان‌شهر انجام خواهد شد و شهرداری بجنورد محوطه سازی و احداث المان این شهید گمنام عزیز را در اسرع وقت آغاز خواهد کرد.

کد خبر 5965151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha