۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۱

با حضور پیکر مطهر شهدای گمنام؛

هلال احمر قزوین به عطر شهدا عطر آگین شد

هلال احمر قزوین به عطر شهدا عطر آگین شد

قزوین- آئین استقبال و بدرقه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس توسط کانون دانش آموزی هلال احمر مدرسه پردیسان و کارکنان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی به مناسبت ایام شهادت بزرگ بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، طی آئینی با حضور مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مدیران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان و جمعی از اعضای کانون دانش آموزی مدرسه پردیسان، استقبال و بدرقه پیکر مطهر و گلگون کفن شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در نمازخانه ستاد جمعیت هلال احمر، برگزار شد.

حسین خوئینی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در حاشیه این مراسم گفت: میزبانی از شهدا افتخار بزرگی است و در این روز ما میزبان شهیدی هستیم تا بدانیم ما بدهکاران شهدا هستیم و هر کاری در جهت تقدیر و بزرگداشت شهدا باید بتوانیم انجام دهیم.

وی افزود: مسیر شهدا می‌تواند راهنمای ما برای رسیدن به رستگاری و شناخت بهتر خداوند باشد در واقع شهدا در مسیر صیانت، انساندوستی و بشردوستی از جان خود و از خانواده گذشتند و جان خود را نثار حفظ این میهن و نظام اسلامی کردند.

خوئینی عنوان کرد: حضور کانون دانش آموزی، کارکنان و مدیران جمعیت هلال احمر در این مراسم بار دیگر ثابت کرد امروز حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه‌ای همگانی است که باید ما در همه سنین و نسل به نسل به فکر گسترش و انتشار آن باشیم و در این راه نباید به هیچ عنوان کوتاهی کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان گفت: بی شک حضور این شهید در هلال احمر استان و در جمع ما موجب افزایش حال معنوی همه ما شده و امید و انگیزه‌ای مضاعف در قلب و جان ما ایجاد کرده است که امیدوارم شهدا واسطه ما شوند تا خداوند متعال نیز دست ما را هم بگیرد.

کد خبر 5965190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha