۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷

رییس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

پیروزی رسانه های طرفدار فلسطین در نبرد با غول های استکباری

پیروزی رسانه های طرفدار فلسطین در نبرد با غول های استکباری

بابل- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسانه های طرفدار حق و مظلومان در حوادث فلسطین برابر غول های رسانه ای غرب و استکباری پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر چهارشنبه در یادواره ۳۳۰ شهید رسانه‌های کشور ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهیدان این روزها حوادث فلسطین و غزه بشریت را در آزمایش تاریخی قرار داده است و تاریخ این حوادث را ثبت می‌کند،

وی با بیان اینکه خون شهدای غزه با تلاش اصحاب رسانه سبب خیزش بی نظیری در بین ملت‌ها شده است، افزود: این حوادث برای اولین بار رخ نداده است و در این حادثه رسانه‌های طرفدار مظلومان و حق توانستند در یک نبرد رسانه‌ای کم نظیر بر غول‌های رسانه‌ای برتری یابند و این از دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی است.

وی با عنوان اینکه در طول حوادث غزه این نبرد بین رسانه‌های جبهه حق و باطل به پیروزی رسانه‌های جبهه حق منتهی شد، افزود: این توفیق در سایه خون شهدای رسانه و فلسطین محقق شده است.

سردار سلیمانی با اظهار اینکه رسالت سنگینی بر دوش ما است، گفت: باید در این شرایط برای مردم مظلوم و مقتدر غزه و فلسطین رسانه باشیم و این حوادث با مطابق با واقعیت، انصاف و حق تحلیل کنیم.

سردار سلیمانی با اظهار اینکه ۶۱ حادثه در تاریخ تقابل و آزادیخواهی ملت مظلوم فلسطین با اشغالگران اسرائیل وجود دارد، گفت: صهیونیست‌ها در این حوادث دست به نسل کشی زدند و در اردوگاه صبرا و شتیلا اشغالگران صهیونیستی و قاتلان متجاوز شش هزار نفر زن و کودک را طی دو ساعت به شهادت رساندند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این اینکه وحشی گری های رژیم غاصب اسرائیل فقط محدود به دوره کنونی نیست، گفت: همه هدف اسرائیل نابودی اسلام است و جعل سرزمین فلسطین نیز با این هدف صورت گرفته است.

سردار سلیمانی با عنوان این تسلط بر جهان اسلام و جهان برنامه استکبار است، گفت: بشریت در مقابل آزمایش بزرگ و تاریخی قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وتوی قطعنامه علیه اسرائیل یادآور شد: آمریکا تمام قد در حمایت از اسرائیل ایستاده است و ملت ایران برابر این تجاوزها ایستاده است و این حوادث، حقانیت ملت ایران را اثبات کرده است.

وی با عنوان اینکه مساله فلسطین مساله اصلی دنیا شده است، افزود: این بیداری به خاموشی نخواهد گرایید زیرا دنیا در مسیر تحولی جدید قرار گرفته است و ایران در مرکز انتقال قدرت قرار دارد.

کد خبر 5965617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha