۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۲

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش:

۳۷ دانش آموز خاش به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

۳۷ دانش آموز خاش به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

خاش- مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش گفت: در قالب طرح راهیان نور، ۳۷ دانش آموز مدارس دخترانه خاش به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب که در قالب طرح راهیان نور، ۳۷ دانش آموز مدارس دخترانه خاش به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، افزود: اعزام کاروان راهیان نور، فرصتی مهم برای تبیین ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی بیان کرد: دانش آموزان شهرستان خاش در این سفر معنوی و فرهنگی با فرهنگ متعالی دفاع مقدس و چگونگی حضور رزمندگان اسلام در مناطق عملیاتی و مبارزه با دشمنان بعثی آشنا می‌شوند.

وی اظهار مرد: رزمندگان شجاع و دلیر ارتش و سپاه و نیروهای مردمی و بسیج دلاور در جبهه حق علیه باطل مقتدرانه به صحنه آمدند و از حریم ناب، اسلام، انقلاب و میهن اسلامی دفاع کردند.

شیبک ادامه داد: دوران دفاع مقدس، دانشگاه عظیمی از حضور مخلصانه و شجاعانه سربازان و نیروهایی است که با همه توان، وجود، مردانگی، روحیه ایثار، از خودگذشتگی و با توکل به خداوند به میدان رزم، دفاع و کارزار آمدند و در این عرصه به عزت، سربلندی، شکوه و عظمت دست یافتند.

کد خبر 5966465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha