۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۰

رییس کمیته امداد پارس‌آباد:

۳۰۰۰ حامی ایتام پارس‌آبادی را مساعدت می‌کنند

۳۰۰۰ حامی ایتام پارس‌آبادی را مساعدت می‌کنند

پارس‌آباد- رییس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: ۳ هزار و ۲۰۵ حامی در شهرستان پارس‌آباد ایتام و محسنین این شهرستان را مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر وطن‌خواه عصر پنجشنبه در حاشیه برپایی پایگاه‌های حامی‌یابی برای ایتام و محسنین به مناسبت ایام فاطمیه، اظهار کرد: ۲۳۸ یتیم و یک‌هزار و ۶۳ فرزند مشمول طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد هستند.

وی تصریح کرد: در مجموع یک‌هزار و ۳۰۱ نفر از ایتام و محسنین از حمایت‌های کمیته امداد و حامیان بهره‌مند بوده و در طول سال کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان و خیران به این افراد را شاهد هستیم.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد درآمد هشت ماهه اکرام را به شکل نقد بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: کمک‌های غیرنقدی حامیان در سال‌جاری نیز بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال بوده است.

وطن‌خواه افزود: تا پایان آبان ماه حامیان ایتام شهرستان پارس‌آباد در مجموع ۱۲ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال کمک و مساعدت نقدی و غیرنقدی را به فرزندان معنوی خود انجام دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در بخش حمایت از محسنین نیز حامیان ۱۶ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال کمک نقد و ۸۶۲ میلیون و ۶۸۸ هزار ریال کمک غیرنقدی خود را انجام داده‌اند.

وطن‌خواه اضافه کرد: مجموع کمک‌های خیریان و حامیان را به محسنین اعم از نقد و غیر نقد بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال بوده است.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: مجموع درآمد ایتام و محسنین شهرستان پارس‌آباد در هشت ماهه امسال با مساعدت و همراهی حامیان بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال بوده است.

کد خبر 5967048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha