۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵

امام جمعه شاهرود:

روزنه های اختلاس بسته شود/ لزوم برخورد با ترک فعل کنندگان

روزنه های اختلاس بسته شود/ لزوم برخورد با ترک فعل کنندگان

شاهرود- امام جمعه شاهرود خواستار بسته شدن روزنه های فساد و اختلاس در کشور شد و گفت: خواست مردم برخورد جدی با ترک فعل کنندگان فساد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه روزنه‌های فساد باید بسته شود، اظهار کرد: یکی از خواسته‌های به جد مردم نیز همین موضوع یعنی مبارزه با فساد است.

وی با بیان اینکه در موضوع مبارزه با فساد ابتدا باید با ترک فعل‌های صورت گرفته برخورد شود، افزود: اعمال جریمه یا مجازات مفسدان اقتصادی باید در رأس امور قرار گیرد.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال اختلاس اخیراً به خزانه بیت‌المال باز گشته است، افزود: این خبر باعث امیدواری مردم است که باید بارها به آن اشاره شود.

امینی ضمن بیان اینکه دشمن از این موج اختلاس‌ها به دنبال سوءاستفاده به نفع خود است، تصریح کرد: برای جلوگیری از این موضوع باید سخنگوهای سه قوه و روابط عمومی‌ها جریان راوی گری را در دست گیرند و سپس در بالا دست با اختلاس کنندگان برخورد شود.

وی بابیان اینکه نگفتن حقیقت موجب ضربه به انقلاب شده و مردم را ناامید خواهد کرد، افزود: دیگر انتظار مردم شفافیت و صراحت کلام مسئولان و عملکرد و پاسخگویی مناسب از سوی مدیران مربوط است.

کد خبر 5967453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha