۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

رئیس بنیاد شهید پارس آباد:

شهدا سرمایه‌های عظیم انقلاب و نظام اسلامی هستند

شهدا سرمایه‌های عظیم انقلاب و نظام اسلامی هستند

پارس‌آباد - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس‌آباد گفت: شهدا سرمایه های عظیم انقلاب و نظام اسلامی هستند و اقتدار امروز کشور، مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.

بهروز فخیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه شهرستان پارس آباد همزمان با ایام فاطمیه میزبان ۲ شهید گمنام است، اظهار کرد: استقبال از پیکر پاک و مطهر باشکوه شهید گمنام برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان پارس آباد است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان پارس آباد ۲۵۶ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، گفت: شهیدان نماد اقتدار ملت و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و اقتدار امروز کشور، مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.‌

فخیمی ادامه داد: نزد باری تعالی هیچ امری بالاتر از این نیست که انسان جان خود را در راه اسلام بدهد که شهدا شجاعانه این کار را انجام دادند و به همین دلیل مظهر عدالت هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس آباد بیان کرد: پیکر یکی از شهدای گمنام متعلق به جوان ۳۰ ساله عملیات کربلای۴ و منطقه ام الرصاص است که در روستای ایران آباد شهرستان پارس آباد به خاک سپرده خواهد شد.

وی عنوان کرد: شهید گمنام دیگر نیز متعلق به نوجوان ۱۸ ساله عملیات والفجر مقدماتی و منطقه فکه است که در شهرک غفاری کشت و صنعت و دامپروری مغان به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 5967600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha