۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۸:۰۰

علاوه بر دیدار برگشت با ساجس؛

شهرداری گرگان متقاضی میزبانی مرحله دوم لیگ بسکتبال غرب آسیا شد

شهرداری گرگان متقاضی میزبانی مرحله دوم لیگ بسکتبال غرب آسیا شد

مسئولان تیم بسکتبال شهرداری گرگان که تنها نماینده ایران در سوپرلیگ غرب آسیا هستند متقاضی میزبانی این رقابت‌ها در مرحله دوم شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی رقابت‌های بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا در حالی با حضور شهرداری گرگان پیگیری می‌شود که این تیم به دلیل عدم شرایط استاندارد در سالن گرگان، در تهران برگزارکننده دیدارهای خانگی است.

بر همین اساس در هفته دوم و سوم این رقابت‌ها، گرگانی‌ها در تالار بسکتبال آزادی به ترتیب از تیم‌های الاهلی سوریه و النفت عراق میزبانی کردند. آنها در هفته چهارم میزبان ساجس لبنان در دیدار برگشت خواهند بود.

درخواست دیدار برگشت با ساجس در گرگان

دیدار برگشت تیم‌های شهرداری گرگان و ساجس لبنان ۲۱ دی برگزار می‌شود. مسئولان تیم شهرداری گرگان متقاضی آن هستند تا در صورت امکان و به دلیل حساسیت این بازی، در گرگان میزبان لبنانی‌ها باشند تا بتوانند از حمایت کامل تماشاگران‌شأن بهره مند شوند. این درخواست به فدراسیون بسکتبال ارائه شده تا توسط این فدراسیون از مسئولان غرب آسیا پیگیری شود.

تیم شهرداری گرگان در دیدار رفت برابر ساجس که در هفته نخست سوپر لیگ غرب آسیا برگزار شد به برتری دست یافت. این تیم به واسطه دو بردی که برابر نمایندگان سوریه و عراق هم به دست آورد در حال حاضر صدرنشین گروه A است با این حال نتیجه دیدار برگشت با ساجس از اهمیت بالایی برخوردار است.

برگزاری مرحله دوم غرب آسیا در تهران یا ساری

تیم بسکتبال شهرداری گرگان مترصد آن است با حفظ موقعیت فعلی خود در جدول رده بندی مرحله مقدماتی سوپرلیگ غرب آسیا صعود بی دردسری به مرحله دوم و جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها داشته باشد.

بر همین اساس مسئولان این تیم از حالا پیگیر اخذ میزبانی این مرحله از مسابقات هستند. آنها قصد دارند در صورت موافقت با درخواست شأن، در تهران یا ساری میزبان مرحله دوم سوپر لیگ غرب آسیا باشند.

این درخواست نیز به فدراسیون بسکتبال مطرح شده تا با توجه به فاصله زمانی باقی مانده تا مرحله دوم، رایزنی‌های لازم برای آن انجام شود.

مرحله دوم سوپرلیگ غرب آسیا خرداد سال آینده برگزار خواهد شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در سوپر لیگ غرب آسیا شرکت دارد.

کد خبر 5967776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha