۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰

بانوی مخترع سنندجی مدال طلا مسابقات جهانی کشور امارات را کسب کرد

بانوی مخترع سنندجی مدال طلا مسابقات جهانی کشور امارات را کسب کرد

سنندج-بانوی مخترع کردستانی در مسابقات جهانی ابداعات و اختراعات دبی در کشور امارات موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جهانی ابداعات و اختراعات دبی در کشور امارات برگزار شد و ر این دوره از مسابقات خانم سروه گرجیی پور از استان کردستان و شهرستان سنندج موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد.

در دوره جدید مسابقات جهانی ابداعات و اختراعات دبی DIS ۲۰۲۳ مؤسسه اندازیار هوشمند از سنندج به سرپرستی خانم سروه گرجی‌پور از مخترعان کردستان شرکت کرد و موفق به دریافت مدال طلای جهانی این مسابقات شد.

همچنین این بانوی کردستانی موفق ببه دریافت جایزه ویژه و تندیس طلایی از پروفسور آگوستین رئیس هیأت داوران مخترعین بین‌المللی ویپا و پروفسور مارک رئیس نخبگان انگلیس شد.

گفتنی است؛مسابقات نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی اختراعات و فناوری‌های نوآورانه کشور امارات متحده عربی زیر نظر سازمان مالکیت معنوی جهان (WIIPA)، اداره فدرال هویت و شهروندی در امارات و با حمایت دانشگاه‌های مختلف و مراکز مرتبط با مخترعین در کشور امارات برگزار شد.

در این دوره از نمایشگاه ۱۶۵ تیم از ۲۱ کشور دنیا از جمله انگلستان، کانادا، آلمان، لهستان، رومانی، مصر، کرواسی، عربستان، امارات متحده عربی، عراق، ترکیه، تایوان، قطر، کامبوج، هند و ایران اختراعات خود را به مدت ۲ روز در معرض نمایش گذاشتند.

کد خبر 5968078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha