۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲

توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛

نشست فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی‌سیاستی برگزار می‌شود

نشست فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی‌سیاستی برگزار می‌شود

نشست خبری فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی‌سیاستی فردا سه شنبه ۲۸ آذر در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی‌سیاستی فردا سه شنبه ۲۸ آذر توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، استادان دانشگاهی، حوزوی و پژوهشگران حوزه سیاستگذاری و فرهنگ، تا پایان بهمن ۱۴۰۲ فرصت دارند پیشنهادهای پژوهشی- سیاستی خود را در قالب «طرح پژوهشی»، «گزارش سیاستی»، «رساله دکتری» و «کتاب تألیفی» در حوزه «دولت و فرهنگ» به دبیرخانه فراخوان، مستقر در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

براساس این فراخوان، رساله‌های دکتری تا سقف ۵۰ میلیون تومان مورد حمایت قرار خواهند گرفت. در رساله‌های موردحمایت، به اساتید راهنما و مشاور، مشابه حق‌الزحمه دانشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.

پیشنهادهای اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها بنا بر آئین‌نامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در چارچوب «طرح پژوهشی کاربردی» مورد حمایت قرار می‌گیرند.

رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها و معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در این نشست حضور داشته و درباره اهداف انتشار این فراخوان، محورهای آن، قالب آثار و میزان حمایت از طرح‌های پژوهشی‌سیاستی در موضوع فراخوانی توضیحاتی را ارائه می‌کنند.

نشست خبری فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی‌سیاستی فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

کد خبر 5969737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha