۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۹

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکزی:

حماسه ۹ دی باید به نسل کنونی جامعه تبیین شود

حماسه ۹ دی باید به نسل کنونی جامعه تبیین شود

اراک- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکزی گفت: حماسه ۹ دی یکی از رویدادهای مهم و تاثیر گذار کشور است که باید برای نسل کنونی جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی خلیلی ظهر دوشنبه در نشست بزرگداشت حماسه نهم دی ماه استان مرکزی اظهار کرد: حضور حماسی اقشار مختلف, در تمام عرصه‌ها، توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کرد.

وی بیان کرد: چهاردهمین سالگرد نهم دیماه امسال با اغتشاشات سال گذشته تقارن دارد و می‌تواند بازگو کننده بصیرت افزایی باشد.

حجت الاسلام خلیلی افزود: تمام تلاش دشمن ایجاد ناامن، تفرقه افکنی و ایجاد فاصله بین مردم و ولایت است از این رو باید نسبت به این مسائل هوشیار باشیم.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه سخنران گرامیداشت نهم دیماه اراک، معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها (‌سردار سلیمانی) در سیزده دی‌ماه پیش‌رو است که نتیجه میدان داری این سرباز اسلام، اکنون در طوفان الاقصی است.

وی گفت: حماسه ۹ دی یکی از رویدادهای مهم و تأثیر گذار کشور است که باید برای نسل امروز تبیین شود.

حجت‌الاسلام خلیلی اظهار کرد: تجمع مردم اراک برای حمایت از مردم مظلوم غزه در چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۵ در پیاده راه امیرکبیر برگزار می‌شود.

اتحاد و همدلی طیف‌های مختلف، موفقیت حاصل می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه گفت: یکی از موضوعاتی که از منظر دین به آن تاکید شده و دیدگاه امام خمینی (ره) در زمان گذشته و مقام معظم رهبری در زمان کنونی را مورد بررسی قرار می‌دهیم ایجاد اتحاد و همدلی است و هر زمان مردم، گروه‌ها و طیف‌ها با سلایق مختلف همدل کنار هم بودند و یک هدف واحدی را دنبال می‌کردند موفق بودند.

حجت الاسلام خلیلی افزود: موضوع اتحاد در خصوص تمام اقشار، مذاهب و سلایق مورد اهمیت است اما بیشتر اهمیت آن میان اهل علم است چرا که این قشر، تأثیرگذاری زیادی در لایه‌های مختلف جامعه دارد.

کد خبر 5970060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha