۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹

معاون استاندار اردبیل:

توسعه حمل و نقل اردبیل را در مسیر پیشرفت قرار داده است

توسعه حمل و نقل اردبیل را در مسیر پیشرفت قرار داده است

اردبیل- معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: توسعه حمل و نقل به عنوان شاخص اصلی مسیر توسعه این استان را هموارتر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم دبیر صبح چهارشنبه در همایش تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در اردبیل اظهار کرد: راهداری و حمل و نقل جاده ای از جمله مجموعه هایی است که توقف عملیات آن حتی در کوتاه مدت اختلالی جدی در مسیر توسعه استان ایجاد می کند.

وی عرصه حمل و نقل را عرصه ای حساس و خطیر توصیف و خاطرنشان کرد: فعالان این حوزه در سوز و سرمای زمستان و گرمای تابستان با تلاشی مضاعف سعی می کنند تا خدماتی را به همنوعان خود ارائه کنند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: روند توسعه زیربناها در بخش حمل و نقل در این استان در چند سال اخیر با قوت و قدرت در جریان است و امیدواریم مشکلات حوزه حمل و نقل هوایی، زمینی و ریلی به سرعت برطرف شود.

دبیر ضرورت همدلی مسئولان و نمایندگان را در پیگیری مطالبات مردم یادآور شد و بیان کرد: در سایه این تلاش ها استان اردبیل به کارگاه عمرانی تبدیل شده و با محوریت استاندار اردبیل توسعه بخش های راه اعم از بزرگراه، راه اصلی و روستایی به همراه تقویت حمل و نقل عمومی در حال انجام است.

وی افزود: راه آهن اردبیل – میانه در حداقل زمان به سرانجام خواهد رسید و امیدواریم مردم استان با درایت دولت سیزدهم هر چه سریعتر از خط ریلی استفاده کرده و امکان تردد و جابجایی بار را داشته باشند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار اردبیل از فعالان صنعت حمل و نقل به ویژه رانندگان و راهداران قدردانی کرد و گفت: ما در استان مشکلات فعالان صنعت حمل و نقل را احصاء کردیم و قطعاً در پیگیری ها تلاش مان بر این است تا این موانع و مشکلات را هرچه سریعتر برطرف کنیم.

کد خبر 5971693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha