۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶

معاون جمعیت هلال‌ احمر گیلان:

اردوی فرهنگی امدادی هلال احمر گیلان در آستارا برگزار شد

اردوی فرهنگی امدادی هلال احمر گیلان در آستارا برگزار شد

آستارا- معاون امور جوانان جمعیت هلال‌ احمر گیلان از برگزاری اردوی یک روزه با حضور اعضای کانون‌های دانشجویی به میزبانی شهرستان آستارا خبر داد.

یاسر صفر دوست در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی فرهنگی، امدادی یک روزه به همت امور جوانان هلال احمر گیلان به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا و با همکاری ریاست و اعضای هلال احمر این شهرستان با حضور دبیران و نایب دبیران ۲۱ کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر استان گیلان از ۱۵ شهرستان استان برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر گیلان بیان افزود: این اردو به پاس زحمات همه دبیران و نایب دبیران کانون‌های دانشجویی استان و با هدف هم افزایی و ارتقای سطح علمی و توان امدادی دانشجویان عضو سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد.

وی ادامه داد: با مشارکت جوانان پویا و با نشاط کانون‌های دانشجویی کارگاه‌هایی از جمله برپایی اردوگاه اسکان اضطراری، آموزش‌های مهارت‌های اردویی، آموزش چهره به چهره امداد و کمک‌های اولیه و کارگاه مهارت‌های کاربردی برگزار شد.

 اردوی فرهنگی امدادی هلال احمر گیلان در آستارا برگزار شد

صفر دوست با اشاره به برگزاری این اردو در روستای کانرود شهرستان آستارا گفت: ضمن اینکه روستای کانرود یک منطقه خوش آب و هوا و مناسب برای برگزاری اردو بوده اما مهم‌ترین عاملی که سبب شد تا این اردو در این منطقه برگزار شود حادثه سیل اخیری بود که در این منطقه رخ داد و فرصتی بود برای اعضای کانون‌ها که در این مکان حضور داشته باشند و با شرایط جغرافیایی محل حادثه نیز آشنایی پیدا کنند.

کد خبر 5971731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha