۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴

با حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار؛

مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور در بوشهر آغاز شد

مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور در بوشهر آغاز شد

بوشهر- مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی یادواره شهید رئیس علی دلواری با حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار از سراسر کشور در بوشهر آغاز شد.

سرپرست هیأت جودو استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی یادواره شهید رئیس علی دلواری با حضور رئیس فدراسیون جودو در عالی‌شهر بوشهر، اظهار کرد: برای نخستین‌بار مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی بزرگسالان جودو در استان بوشهر برگزار می‌شود و به‌عنوان یکی از رویدادهای مهم ورزشی این استان محسوب می‌شود.

محمد بلوطی با بیان اینکه این مسابقات به مدت دو روز در بوشهر برگزار می‌شود، گفت: مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور انتخاب تیم ملی در ۷ وزن در حال برگزاری است و تا دوم دی‌ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار از سراسر کشور در مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی، خاطرنشان کرد: ۳۶ تیم جودو از استان‌های مختلف در این رقابت‌ها حضور دارند و نفرات اول تا سوم هر وزن و تعدادی نیز به تشخیص سرمربی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

سرپرست هیأت جودو استان بوشهر جایگاه این استان در مسابقات جودو را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: جایگاه چهارم در بخش جوانان و جایگاه پنجم و رتبه برتر استان بوشهر جز سه هیأت برتر در سال گذشته از موفقیت‌های هیئت جودو استان بوشهر است.

کد خبر 5973368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha