حمله موشکی قسام ازجنوب لبنان/ حزب‌الله چندمنطقه اشغالی راهدف گرفت

حمله موشکی قسام ازجنوب لبنان/ حزب‌الله چندمنطقه اشغالی راهدف گرفت

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که پادگان صهیونیستی «لیمان» را از جنوب لبنان موشک‌باران کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که پادگان نظامی «لیمان» در الجلیل غربی واقع در شمال اراضی اشغالی را موشک‌باران کرده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که برخی موشک‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در آسمان منطقه الناقوره منفجر شده‌اند.

حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف موضع صهیونیستی حانیتا هدف قرار داده و چندین نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

همچنین حزب‌الله لبنان تاکید کرد که در واکنش به هدف قرارگرفتن روستاها و خانه‌های غیرنظامیان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های صهیونیستی آویویم و المطله را هدف قرار داده است.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که در داخل یکی از ساختمان‌های شهرک صهیونیستی المناره موضع گرفته بودند خبر داد و تاکید کرد که به این نظامیان آسیب زده است.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که این ساختمان پس از هدف قرارگرفتن با موشک هدایت‌شونده از سوی حزب‌الله لبنان آسیب‌های فراوانی دیده است.

مرکز تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع نظامی «برکه ریشا» نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله با تسلیحات مناسب هدف قرار گرفت.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که موضع صهیونیستی «جل العلام» در اطراف منطقه «الناقوره» پس از آنکه با موشک هدف قرار گرفت، دچار آتش‌سوزی شد.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که تانک‌های ارتش این رژیم زیرساخت‌های مرتبط با حزب‌الله لبنان را هدف قرار داده‌اند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های الناقوره، الخیام، وادی الملوک و یارین و همچنین شهرک کفرکلا در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز یک خانه در شهرک یارون و همچنین پوشش گیاهی منطقه اللبونه را هدف قرار دادند.

کد خبر 5976414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha