۴ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۴۲

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل:

مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» در اردبیل رونمایی می‌شود

مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» در اردبیل رونمایی می‌شود

اردبیل- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: مجموعه کتاب ۴۰ جلدی «ره‌نامه» ویژه منویات مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف در اردبیل رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی عصر دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل، اظهار کرد: در این مجلد فرمایشات مقام معظم رهبری حول محور دانشگاه‌ها و آگاهی و بصیرت جوانان رونمایی شده و دانشجویان می‌توانند این آثار ارزشمند را مورد بررسی و مطالعه قرار دهند.

وی تصریح کرد: از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح آیین رونمایی از کتاب ۴۰ جلدی «ره‌نامه» در اردبیل و در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد تا شاهد بهره‌مندی دانشجویان از این کتاب و مجموعه ارزشمند باشیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: این مجموعه ۴۰ جلدی دریچه‌ای به سوی اندیشه و تفکر جوانان در مسیر تمدن نوین اسلامی است تا جوانان به ویژه دانشجویان با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری الگوی شایسته تربیتی و اخلاقی برای خود تعریف و تبیین کنند.

حجت‌الاسلام حسنی افزود: امیدواریم این مجموعه فضای آگاهی و دانایی بیشتر جوانان را در مسیر سعادت فراهم آورد چرا که در این مجلد ارزشمند در عرصه‌ها و ساحت‌های مختلف نظیر اجتماعی، فرهنگی، سبک زندگی، مباحث تربیتی، اخلاقی، انتخابات و… مطالب مفید در اختیار جوانان قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر جلد از این مجموعه مشتمل بر ۱۰ فصل است که سخنان مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف جمع‌بندی و ارائه شده است.

حجت‌الاسلام حسنی به طراحی مناسب این کتاب همراه با دیباچه و بیان آیات، روایات و فرمایشات امام راحل را یادآور شد و اضافه کرد: طراحی جلد کتاب با همت هنرمندان و نگارگران از زیبایی‌های خاصی برخوردار است و امیدواریم دانشجویان این گنجینه ارزشمند را قدر بشناسند.

وی بیان کرد: دانشجویان و اساتید با بهره‌گیری از این مجلد می‌توانند بر اساس گفتارها و فرمایشات مقام معظم رهبری در جبهه فرهنگی و علمی شایسته و موفق عمل کرده و مسیر سعادتمندی جامعه را به شایستگی ترسیم کنند.

حجت‌الاسلام حسنی در ادامه سخنان خود یادآور شد: قطعاً کتاب ۴۰ جلدی ره‌نامه راهگشا در مسیر و حوزه‌های مختلف به شکل عالمانه و مدبرانه خواهد بود و ثمرات بیشتری را برای جامعه دانشگاهی به همراه خواهد داشت.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: از طریق کتابخانه عمومی دانشگاه و فضای مجازی این مجموعه در اختیار جوانان و دانشجویان قرار گیرد تا آنها بتوانند از این اثر ارزشمند در مسیر تربیت و تعالی خود استفاده کنند.

کد خبر 5976424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha