۵ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۰۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی تاکید کرد؛

نظارت بر توزیع شیر رایگان در مدارس اردبیل

نظارت بر توزیع شیر رایگان در مدارس اردبیل

اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: با آغاز اجرای طرح توزیع شیر رایگان در مدارس استان اردبیل، نظارت جدی تعزیرات نیز انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر شامگاه سه شنبه در نشست پایش پرونده‌های تعزیراتی در اردبیل، اظهار کرد: از امروز و با آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی تعزیرات حکومتی نیز نظارت جدی خود را بر روند اجرای این طرح انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: دولت در ماه‌های اخیر مکلف به اجرای توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی شده که این فرآیند از امروز در استان اردبیل آغاز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های مهم تعزیرات حکومتی بحث نظارت در مورد کیفیت، کمیت و تاریخ تولید و مصرف شیرهای توزیع شده در مدارس ابتدایی است.

رحیمی‌آذر افزود: در کنار سازمان قضا و دارو، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها که در فرآیند توزیع شیر رایگان نظارت می‌کنند، تلاش جدی بر این است تا بتوانیم به مطلوبیت توزیع شیر کیفی و مرغوب کمک کنیم.

وی از اجرای احکام تعزیرات حکومتی پارس‌آباد و وصول جریمه ۲ میلیارد ریالی فروشنده سموم کشاورزی تقلبی خبر داد.

رحیمی‌آذر در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پرونده متهم سموم کشاورزی به اتهام عرضه و فروش کالای تاریخ مصرف گذشته به ارزش یک میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال در شعبه بدوی تعزیرات حکومتی پارس‌آباد رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف انتصابی را محرز و علاوه بر معدوم کردن کالاها، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

رحیمی‌آذر بیان کرد: پرونده برای اجرای حکم به اداره ابلاغ و اجرای احکام تعزیرات پارس‌آباد ارسال و پس از مراحل قانونی جریمه وصول شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: فرماندهی انتظامی شهرستان پارس‌آباد کالاها را از یک واحد صنفی فروش سموم شیمیایی کشف و پرونده آن را به رسیدگی به تعزیرات حکومتی پارس‌آباد ارسال کرده بود.

کد خبر 5977512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha