۷ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۳۲

رییس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد؛

لزوم رعایت اصل بی طرفی توسط مجریان انتخابات

لزوم رعایت اصل بی طرفی توسط مجریان انتخابات

سمنان- رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه رعایت اصلی بی‌طرفی توسط مجریان انتخابات بسیار ضروری است، گفت: دوره‌های توجیهی برای مجریان انتخابات در سراسر کشور برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست بزرگ تبیینی مشارکت قوی در استان سمنان به میزبانی سالن هلال احمر سمنان با بیان اینکه رعایت اصلی بی طرفی الزام مجریان انتخابات است، گفت: دوره‌های توجیهی برای مجریان انتخابات در سراسر کشور برگزار شده است.

وی با اشاره به چهار اولویت اساسی انتخابات که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده است، افزود: وزارت کشور و ستاد انتخابات می کوشد تا انتخابات اسفند ماه پیش رو به بهترین نحو برگزار شود.

معاون وزیر کشور با اشاره به انجام وظیفه مسئولان برگزاری انتخابات در سراسر کشور به نحو احسن، تاکید کرد: مجریان انتخابات در کنار رعایت اصلی بی طرفی و جانبداری در تمامی مراحل اجرایی برگزاری انتخابات، باید زمینه مشارکت مردم را هم فراهم کنند.

شاهچراغی با بیان اینکه دشمن امروز در تلاش است تا با القای یاس و ناامیدی، مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی دور کند، ابراز کرد: ستاد انتخابات کشور و دولت سیزدهم تمامی ظرفیت‌ها، امکانات و توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر انتخاباتی سالم، با دقت و نظارت به کار گرفته است

وی به برگزاری نشست‌های ستاد انتخابات در استان سمنان هم اشاره کرد و افزود: فرآیندهای انتخاباتی در این استان به خوبی در حال پیشروی است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری همایش‌های تبیینی از این دست در اقصی نقاط کشورمان، گفت: تلاش ویژه ای در راستای آگاهی بخشی و تبیین جایگاه و اهمیت انتخابات نیاز است که مجریان و اعضای ستاد انتخابات در سراسر کشور به آن توجه داشته باشند.

کد خبر 5979278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha