۸ دی ۱۴۰۲، ۹:۱۴

آیت الله آملی لاریجانی در گفت وگو با مهر:

حضور پرشور در پای صندوق های رای برای حفظ نظام، وظیفه است

حضور پرشور در پای صندوق های رای برای حفظ نظام، وظیفه است

ساری- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای حفظ و نگه داشتن نظام جمهوری اسلامی، وظیفه حضور پرشور در پای صندوق های رای را داریم.

آیت‌اله صادق آملی لاریجانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد حضور مردم پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: برای حفظ نگاه داشتن نظام، وظیفه داریم، پرشور پای صندوق‌های رأی حاضر باشیم اما این و آن شخص باید با اولویت‌ها برگردند چراکه اولین هدف ما این است که صندوق‌ها با شرکت باشکوه مردم همراه باشد.

وی با تاکید بر حضور مردم انقلابی پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: کشورهایی که در حال حاضر منتظر عملکرد ما در انتخابات هستند، باید بدانند که جمهوری اسلامی با همه مشکلاتی که دارد، پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ترویج رأی دادن به اشخاص اصلح مهمترین وظیفه ما است چراکه موضوعی عاقلانه و منطقی است بنابراین چه خبرنگار و رسانه و چه غیر آن، هر کسی که در جمهوری اسلامی حضور دارد، موظف است، نسبت به شرکت پرشور مردم و انتخاب اصلاح فرهنگ‌سازی و ترویج کند.

آیت‌الله آملی لاریجانی یادآور شد: ما برای رفع مشکلات مردم در حد مقدور تلاش کنیم اما تبیین و روشنگری نیز شود تا خدایی نکرده آرمان‌های بلند انقلاب با خاطر برخی مشکلات کمرنگ نشود.

وی در پایان با اشاره به اینکه مشکلات کشور در پرتو قدرت، قابل حل است، تاکید کرد: اگر اقتدار نظام باشد، مشکلات برطرف می‌شود و ما امیدواریم مسئولان با کار جهادگونه خود، درصدد کمتر کردن مشکلات مردم باشند و مردم امیدوارتر پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

کد خبر 5979349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha