۸ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹

امروز با حضور وزیر ارشاد؛

اختتامیه ششمین رویداد بین‌المللی جایزه بازی‌های جدی برگزار می‌شود

اختتامیه ششمین رویداد بین‌المللی جایزه بازی‌های جدی برگزار می‌شود

آیین اختتامیه و مراسم معرفی و اهدا جوایز برگزیدگان رویداد جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲ عصر امروز جمعه ۸ دی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲ به دو روز پایانی و سرنوشت‌ساز خود رسید تا بر اساس آرای داوران، منتخبان این رویداد در مراسم اختتامیه در هر سه بخش سمپوزیوم، هکاتون و جشنواره، عصر امروز جمعه ۸ دی‌ از ساعت ۱۷.۳۰ در دانشگاه امیرکبیر معرفی شوند.

در مراسم اختتامیه این رویداد محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور خواهند داشت و به سخنرانی می‌پردازد.

سخنرانی سید محمد مهدوی، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، سخنرانی محمدامین حاجی هاشمی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اهدای جایزه بخش هکاتون بازی جدی، اهدای جایزه بخش سمپوزیوم و بخش سرمایه‌گذاری، بخش جشنواره و معرفی بهترین بازی سال از دیگر بخش‌های مراسم اختتامیه ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲ است.

ششمین جایزه بازی‌های جدی، قبل از رسیدن به آئین پایانی و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان خود، در روز پنج شنبه ۷ دی ماه در بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی از ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شد و شاهد ارائه مقالات شفاهی پذیرفته شده در این بخش برای انتخاب عنوان «مقاله جدی سال» بود. در این روز پروفسور سیلوستر ارناب و پروفسور سارا دفریتاس نیز به طور آنلاین به ارائه سخنرانی پرداختند.

رویداد جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲ از امروز جمعه ۸ دی ماه و از ساعت ۱۰ صبح نیز شاهد ارائه بازی‌های راه یافته به فینال بخش جشنواره بازی جدی ۱۴۰۲ در حضور داوران است. همچنین پیش از شروع این بخش، امین بابادی و لیلا کاشانی وحید به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

کد خبر 5979389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha