انهدام ۲۰ جنگ‌افزار نظامیان صهیونیست در غزه در ۴۸ ساعت گذشته

انهدام ۲۰ جنگ‌افزار نظامیان صهیونیست در غزه در ۴۸ ساعت گذشته

گردان‌های قسام اعلام کرد که در ۴۸ ساعت گذشته و تنها در دو منطقه الدرج و التفاح غزه ۲۰ خودرو و جنگ‌افزار نظامیان اشغالگر را منهدم کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که در ۴۸ ساعت گذشته ۲۰ خودرو و جنگ افزار نظامیان رژیم صهیونیستی را در دو منطقه الدرج و التفاح غزه منهدم کرده است.

گردان‌های قسام تأکید کرد که دو تانک مرکاوای ارتش اشغالگر را هم در جبهه خان‌یونس در جنوب نوار غزه با راکت یاسین ۱۰۵ منهدم کرده است.

گردان‌های قسام همچنین اعلام کرد که مجاهدانش یک بمب را در مسیر نظامیان اشغالگر در شرق غزه منفجر کرده و شماری دیگر از آنها را هدف حمله راکتی قرار دادند که طی آن شماری از صهیونیست‌ها کشته یا زخمی شدند.

رزمندگان گردان‌های قسام در دو منطقه الشعف و جبل الریس در شرق غزه نیز وارد نبردهای سخت و شدید با نظامیان اشغالگر شده‌اند.

این تحولات در حالی است که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی نزدیک بیمارستان اردنی در غرب خان‌یونس سه فلسطینی شهید و پنج تن دیگر زخمی شدند.

در منطقه «خراعه» در شرق خان‌یونس هم درگیری‌های شدید جریان دارد و ستون‌های دود پس از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به این منطقه به هوا خاسته است.

کد خبر 5979714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha