۹ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

بصیرت تنها راه خنثی کردن فتنه است

بصیرت تنها راه خنثی کردن فتنه است

اصفهان-نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بصیرت تنها راه خنثی کردن فتنه است و ولایتی که امروز می‌توانیم به آن تمسک پیدا کنیم ولایت‌فقیه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی صبح شنبه در مراسم باشکوه مردم با بصیرت و انقلابی اصفهان اظهار کرد: مردم اصفهان از تاریخ ماندگار ۸ دیماه سال ۸۸ یک روز زودتر از مردم ایران به میدان آمدند و غیرت دینی خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: این بصیرت مردم اصفهان و ایران محصول عمل به حدیث ثقلین است، زیرا مردم این شهر مقدس همواره در پناه قرآن و عترت بوده‌اند و در این راستا باید توجه داشته باشیم که تا زمانی که در پناه قرآن باشیم گمراه نخواهیم شد، زیرا قرآن بصیرت افزا است.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بصیرت را تنها راه خنثی کردن فتنه دانست و افزود: زمانی که به مسیر نورانی انقلاب اسلامی نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که این انقلاب آمده تا به انسان حیات طیبه و سعادت دنیوی و اخروی عطا کند و جهانیان را از عدالت، صلح، آزادی و معنویت بهره‌مند کند.

وی ادامه داد: برهمین اساس این انقلاب تا طلوع خورشید ولایت عظما راه طولانی در پیش دارد و براساس وعده الهی استمرار خواهد داشت که این راه طولانی نیاز به بصیرت دارد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی عنوان کرد: بصیرت محصول تدبیر در قرآن کریم است و نفوذ، نفاق، تمدن اسلامی، بصیرت و فتنه کلیدواژه‌هایی است که از قرآن گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این قرآن می‌تواند جوان ما را از منجلاب فضای مجازی رها بخشد، گفت: در واقع قرآن ملت ما را از فتنه‌های عجیب و غریب دشمن نجات دهد و کسی که با قرآن آشنا است به پدیده‌های اجتماعی که نگاه می‌کند، دچار یأس، بی‌تفاوتی و یاس و ناامیدی نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این جریانی است که به اسم مردم با پشتیبانی آمریکا و رژیم صهیونیستی به جنگ مردم و اسلام آمده است و شمایی که دم از رفراندوم می‌زنید چرا در سال ۸۸ رأی مردم را به چالش کشیدید و به جنگ رأی مردم و جمهوریت آمدید و در تاریخ ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: در سال ۸۸ آن موج بصیرت افزا از اصفهان شروع شد و به همه کشور کشیده شد؛ اما این افراد با دروغ جوانان ما را فریب دادند و دم از تقلب زدند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی خاطر نشان کرد: راه رسیدن به همه خیرات تمسک به قرآن و ولایت است و ما برابر نجات از فتنه‌های آخرالزمان راهی جز قرآن و ولایت نداریم.

وی ادامه داد: ولایتی که امروز می‌توانیم به آن تمسک پیدا کنیم ولایت‌فقیه است که سخن او سخن معصومین است کلام او کلام معصومین است و هر چه مطرح می‌کند قرآن و عترت است و با تبعیت و وحدت و همبستگی ما این مسیر را ادامه می‌دهیم.

کد خبر 5980232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha