۹ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۴۰

با حضور هنرمندان و شاعران برجسته استان یزد؛

مراسم نکوداشت «عباس محمدی‌نیا» در بهاباد برگزار شد

مراسم نکوداشت «عباس محمدی‌نیا» در بهاباد برگزار شد

یزد- مراسم نکوداشت عباس محمدی‌نیا، هنرمند برجسته استان یزد با حضور اهالی فرهنگ و هنر بهاباد و جمعی از مسوولان این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای اسلامی بهاباد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباز و هنرمند محبوب بهاباد و استان یزد اظهار کرد: خوشحالیم که فرصتی فراهم شده تا در شهرستان بهاباد از یک هنرمند و هنرشناس و یک چهره دوست‌داشتنی یاد کنیم زیرا او هنرمند، ادیب و از مفاخر استان بود که سال‌ها برای ادب و هنر این استان تلاش کرد.

عباس اقبال با بیان اینکه مرحوم عباس محمدی‌نیا یکی از چهره‌های برجسته و هنرمند استان یزد در شهرستان بهاباد بود، افزود: وی خدمات بسیاری در عرصه فرهنگ و هنر و موسیقی داشت و شاگردانی طراز اول از خود به جا گذاشت.

اقبال تصریح کرد: هنرمندان نمی‌میرند و خلق آثار با محتوای این هنرمندان، یاد و خاطره آنها را همواره در اذهان زنده نگه می‌دارد.

مراسم نکوداشت این هنرمند همراه با برنامه‌هایی نظیر حافظ خوانی، اجرای موسیقی سنتی توسط هنرمندان خانه مشق امین یزد و قرائت شعر به یاد این مرحوم بود.

مرحوم عباس محمدی نیا از هنرمندان برجسته استان یزد و شهرستان بهاباد و مسوول مرکز فرهنگی هنری خانه مشق امین یزد، ۴۰ روز پیش بر اثر سکته قلبی درگذشت.

کد خبر 5980865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha