۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴

گزارشی از تیم ملی ایران؛

بازیکنان باتجربه در لیست تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت‌ها

بازیکنان باتجربه در لیست تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت‌ها

سایت گل در گزارشی به بررسی لیست تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت های آسیا پرداخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، لیست ۲۷ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ روز یکشنبه ۱۰ دی توسط فدراسیون فوتبال اعلام شد که مطابق انتظار نام جدیدی در بین اسامی به چشم نمی‌خورد.

در همین رابطه سایت «گل» در گزارشی به بررسی لیست تیم ملی ایران پرداخته است. در گزارش سایت گل آمده؛ امیر قلعه نویی در حالی ۲۷ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده که نام سردار آزمون بازیکن تیم فوتبال رم هم در آن دیده می‌شود. هر تیم می‌تواند ۲۶ بازیکن را با خود در جام ملت‌های آسیا داشته باشد که قلعه نویی یک بازیکن بیشتر دعوت کرده و پیش بینی می‌شود به دلیل مشکلات قراردادی سردار آزمون با باشگاه رم این بازیکن نتواند ایران را در قطر همراهی کند.

امید ابراهیمی بازیکن ۳۶ ساله تیم الشمال قطر نیز در لیست قلعه نویی حضور دارد که باعث شده تا ضریب سنی ایران بالا برود. جدای از این بازیکنان، نفرات با تجربه‌ای در لیست ایران قرار گرفته‌اند که از جمله این بازیکنان می‌توان به سامان قدوس هافبک تیم برنتفورد انگلیس، علیرضا جهانبخش بازیکن تیم فاینورد هلند و مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو پرتغال اشاره کرد.

بازیکنان حال حاضر تیم ملی ایران با جام ملت‌های آسیا بیگانه نیستند و بیشتر آنها در زمان هدایت کارلوس کی روش در لیست تیم ملی برای جام ملت‌ها وجود داشتند. تیم ملی ایران پیش از سفر به قطر یک اردو در جزیره کیش برپا خواهد کرد و بازی دوستانه با تیم ملی بورکینافاسو نیز در دستور کار شاگردان قلعه نویی قرار دارد.

کد خبر 5982215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha